Teoctist, sex cu un bărbat la Mitropolie

2 Noiembrie 2009  |  Articol semnat de Ionut Constantin
Mareste fontul| Trimite pe yahoo messenger| Trimite pagina unui prieten| Printeaza pagina

Un nou scandal zguduie Biserica Ortodoxa Romana din temelii: unul dintre cei mai apreciati preoţi de la Mitropolie, Preacuviosul Ieromonah Teoctist Nichitean (25 de ani), a fost filmat făcând sex cu un bărbat, în căminul Arhiepiscopiei Bucureştilor, situat în Dealul Mitropoliei.

Preacuviosul Ieromonah Teoctist Nichitean - dimineaţa preot, seara actor porno

 Imaginile, cu adevărat şocante, ni-l dezvăluie pe tânărul părinte Teoctist făcând sex, pe muzică populară şi pe manele, cu iubitul lui (căruia o să-i spunem Dan), în chilia sa de pe intrarea Patriarhiei numărul 1. Filmarea a fost făcută în luna august, la scurt timp după ce Libertatea a dezvăluit orgiile homosexuale de la Mânăstirea Căldăruşani. Excitat peste măsură de vizita iubitului său, preotul şi-a aruncat hainele de pe el şi a început să-l mângâie pe Dan, chiar sub icoanele de pe perete. Încinşi, cei doi au trecut repede peste preludiu şi au purces la fapte... oral şi anal. Cu un plus pentru părintele Teoctist, apetitul său sexual uimindu-l chiar şi pe Dan.

 Dan (dreapta) îi face un masaj lui Teoctist  Încins, Teoctist sare peste preludiu...  ... şi-l trage pe Dan peste el  Partida de sex e demnă de filmele porno

“A fost frumos până m-a înşelat. Urât din partea lui, dar asta-i viaţa. Nu am mai vorbit cu el, am înţeles că a şi plecat de la Patriarhie, pe motiv că s-ar fi îmbolnăvit de TBC. Nu regret nimic, a fost o frumoasă poveste de dragoste care a durat aproape un an”, ne-a declarat Dan. “Şi dacă e preot, ce? Nu este nici primul şi nu va fi nici ultimul care simte o atracţie deosebită pentru persoanele de acelaşi sex”, a continuat fostul iubit al lui Teoctist. În ciuda eforturilor noastre, nu am izbutit să dăm de preotul Teoctist, pentru a afla şi punctul său de vedere.

Precedentul Căldăruşani

În luna iulie, Libertatea v-a prezentat şi cazul şocant al preoţilor Laurenţiu Andreescu şi Petroniu, de la Mânăstirea Căldăruşani, care au fost daţi în vileag de fostul lor amant, Bogdan Enescu, că erau homosexuali. În urma dezvăluirilor noastre, părintele Laurenţiu a fost mutat disciplinar, iar în cazul Petroniu, BOR a pus batista pe ţambal.

Citeşte şi Liber la cuvânt - Lupii din Biserică

Citiţi mâine Teoctist, unul dintre cei mai apreciaţi preoţi din Biserica română

Playerul flash nu este instalat.
Un nou scandal zguduie Biserica Ortodoxă Română din temelii: ...
22774 vizualizari
Voteaza articolul:
Calificativ (din 106 voturi):
Articol citit de:
227822
Mareste fontul| Trimite pe yahoo messenger| Trimite pagina unui prieten| Printeaza pagina
Comentarii (1136)
#1136. DORINA | 2010.03.03 | 20.53


lA FEL SUNT SI CALUGARII DE LA MANASTIREA-CHEIA.

#1135. o prietenă a lui Teoctist | 2010.01.24 | 14.42

Aţi distruge pe oricine pentru faimă
Mă întreb cum a fost trucată imaginea cu Teoctist cât Biserica. Nichiţean era aproape pitic, iar poza îl arată cât Biserica. Aşa sperie lumea. Dacă homo au mers în chilia lui, e vina lor, însă în Biserică ori în curtea Mitropoliei, Teoctist era decent, politicos şi înroşea de timiditate de câte ori mă vedea. De fapt şi eu mă înroşeam. Avea o parte a lui umană, iar imaginea care i s-a făcut nu a inclus-o.

#1134. RETA | 2009.12.09 | 10.16

D-NE
OCROTESTE-I PE ROMANI,INDURATE DE EI IN ORICE COLT AL LUMII S-AR AFLA SI DA-LE O INIMA INTELEAPTA,SARBATORI FERICITE

'RW a spus:
Hai mai lasa-ma cu neamul si religia...ce are elefantul cu baletul?!.....bagajul cultural al unei natii nu are absolut nici o legatura cu religia si sincer in Romania Biserica Ortodoxa a adus doar incultura, oameni inchisi la minte si involutie. Si mai lasa teoriile conspirationiste ca mai marii lumii nu mai pot de o institutie corupta ca si Biserica Ortodoxa.....tineti minte oameni...religia si puterea statului sunt si vor fi intotdeauna separate...o majoritate religioase nu poate dicta drepturile unei minoritati, fie ea religioasa, etnica, sexuala etc Si daca tot vreti sa aduceti in discutie Biblia si Dumnezeu ofer urmatorul ghid: 1) Cititi tot Vechiul Testament 2) Recititi Leviticul 3) Omorati toti porcii, aruncati creveti, melcii si pestii fara solzii, scoateti cheeseburger-ul de pe meniurile fast-food-urile si odata ce ati inceput sa tineti Shabatul(adica nu lucrati de Vineri pana Sambata seara) etc poate atunci puteti sa comentati. Until then zip it!
#1133. mihaela | 2009.12.09 | 10.11

eu
fi atent cand citesti ceva si la ce replica esti gata sa scrii!nu tin cu bis,ortodoxa,ci ii dadeam un rasp d-lui andrei ,care huleste celelalte culte si cel in cauza il ridica in slavi,nu vd barna din okiul lui:!daca ar fi dupa el raiul ar fi alcatuit numai din crestini ortodocsi,dar din pacate pt el si fericire pt altii ,nu e asa,D-zeu are mila de cine vrea si se indura de cine-I place!odata se vor vedea toate la lumina,mult nu va mai fi si atunci sa vd unde-si vor ascunde fata toti cei ce au hulit si batjocorit numele lui D-zeu din cauza unor oameni.NU JUDECATI CA SA NU FI-TI JUDECATI! PACATUL LUMII A AJUNS LA CULME,D-NE INDURA-TE DE TOTI SI LIMPEZESTE-LE MINTILE,CA FIECARE SA-SI VD DE-ALE LUI ,MULT MAI BN AR FI

'RW a spus:
Hai mai lasa-ma cu neamul si religia...ce are elefantul cu baletul?!.....bagajul cultural al unei natii nu are absolut nici o legatura cu religia si sincer in Romania Biserica Ortodoxa a adus doar incultura, oameni inchisi la minte si involutie. Si mai lasa teoriile conspirationiste ca mai marii lumii nu mai pot de o institutie corupta ca si Biserica Ortodoxa.....tineti minte oameni...religia si puterea statului sunt si vor fi intotdeauna separate...o majoritate religioase nu poate dicta drepturile unei minoritati, fie ea religioasa, etnica, sexuala etc Si daca tot vreti sa aduceti in discutie Biblia si Dumnezeu ofer urmatorul ghid: 1) Cititi tot Vechiul Testament 2) Recititi Leviticul 3) Omorati toti porcii, aruncati creveti, melcii si pestii fara solzii, scoateti cheeseburger-ul de pe meniurile fast-food-urile si odata ce ati inceput sa tineti Shabatul(adica nu lucrati de Vineri pana Sambata seara) etc poate atunci puteti sa comentati. Until then zip it!
#1132. xviorel | 2009.12.05 | 16.14

Spune ceva Sfanta Scriptura ?
Romani cap.1 22. S-au falit ca sunt intelepti, si au inebunit; 23. si au schimbat slava Dumnezelui nemuritor intr'o icoana care seamana cu omul muritor, pasari, dobitoace cu patru picioare si taratoare. 24. De aceea, Dumnezeu i-a lasat prada necuratiei, sa urmeze poftele inimilor lor; asa ca isi necinstesc singuri trupurile; 25. caci au schimbat in minciuna adevarul lui Dumnezeu, si au slujit si s-au inchinat fapturii in locul Facatorului, care este binecuvantat in veci! Amin. 26. Din pricina aceasta, Dumnezeu i-a lasat in voia unor patimi scarboase; caci femeile lor au schimbat intrebuintarea fireasca a lor intr'una care este impotriva firii; 27. tot astfel si barbatii, au parasit intrebuintarea fireasca a femeii, s-au aprins in poftele lor unii PENTRU altii, au savarsit parte barbateasca cu parte barbateasca lucruri scarboase, si au primit in ei insisi plata cuvenita pentru ratacirea lor. Pocaiti-va si credeti in DOMNUL Isus Hristos caci EL vine FOARTE CURAND.

#1131. RW | 2009.12.02 | 04.00

lol
cu ce drept poti spune tu ca biserica ortodoxa e cea "dreapta"? citeste un pic de istorie poate?

'Andrei a spus:
Secta penticostala este alta sfidare la adresa crestinismului. Acesti "tremuratori"sunt tributari unor eretici gen a.j tomlison. Se cred la Cinzecime, isi inchipuie ca vorbesc in "limbi". Secta penticostala e un "cadou" putred din partea "profetului"Charles Parham. Sectantii care-si zic penticostali,nu sunt doar hoti de Scriptura. Au furat si Crezul Niceean, apoi l-au adaptat dupa cum le-a placut. Pur si simplu sunt hoti ordinari,paraziti ai ortodoxiei. Sunt hoti de Scriptura si hulitori ai Bisericii.Astia opereaza modificari in "scriptura" lor de cate ori au chef.
#1130. RW | 2009.12.02 | 03.55

:)
bine spus tino.....dar ma tem ca Romania e deja prea departe pentru a fi salvata

'Papusa a spus:
Slugile dracilor sunt pestii homosexualilor si au lucrat prin Dan pentru a ne distruge credinta.
#1129. RW | 2009.12.02 | 03.53

Seriously?
Hai mai lasa-ma cu neamul si religia...ce are elefantul cu baletul?!.....bagajul cultural al unei natii nu are absolut nici o legatura cu religia si sincer in Romania Biserica Ortodoxa a adus doar incultura, oameni inchisi la minte si involutie. Si mai lasa teoriile conspirationiste ca mai marii lumii nu mai pot de o institutie corupta ca si Biserica Ortodoxa.....tineti minte oameni...religia si puterea statului sunt si vor fi intotdeauna separate...o majoritate religioase nu poate dicta drepturile unei minoritati, fie ea religioasa, etnica, sexuala etc Si daca tot vreti sa aduceti in discutie Biblia si Dumnezeu ofer urmatorul ghid: 1) Cititi tot Vechiul Testament 2) Recititi Leviticul 3) Omorati toti porcii, aruncati creveti, melcii si pestii fara solzii, scoateti cheeseburger-ul de pe meniurile fast-food-urile si odata ce ati inceput sa tineti Shabatul(adica nu lucrati de Vineri pana Sambata seara) etc poate atunci puteti sa comentati. Until then zip it!

'mihaela a spus:
sunt de acord cu tine,nu din cauza unora sa fie patata emblema bisericii ortodoxe,dar despre ce botez vb?numa ziceti dar nu faceti!un singur botez este drept si acela pe care Isus la infaptuit prima data ,pt ca noi sa avem dovada vie si daca vrem sa-I urmam trebuie sa-I calcam pe urme si sa facem ce a facut EL ,nu numa sa spunem! Numai improscati cu noroi in alte culte sau secte cum le numiti voi,ca ce-i de sus pusi in ordinea ortodoxie vedeti cu ce se ocupa,sunt dati pe fata,ca cei ce au ochi sa vada si cei ce au urechi sa auda,pacatul se iarta ,dar nu ramane nepedepsit!!!
#1128. daniel | 2009.11.30 | 23.23

sper sa nu fie adevarat !
am inteles ca si pe la asta au trecut si aia de la Dinamo :)) ar fii al 3lea popa gay de care dau dinamovistii :))

#1127. mihaela | 2009.11.25 | 10.19

pt andrei
sunt de acord cu tine,nu din cauza unora sa fie patata emblema bisericii ortodoxe,dar despre ce botez vb?numa ziceti dar nu faceti!un singur botez este drept si acela pe care Isus la infaptuit prima data ,pt ca noi sa avem dovada vie si daca vrem sa-I urmam trebuie sa-I calcam pe urme si sa facem ce a facut EL ,nu numa sa spunem! Numai improscati cu noroi in alte culte sau secte cum le numiti voi,ca ce-i de sus pusi in ordinea ortodoxie vedeti cu ce se ocupa,sunt dati pe fata,ca cei ce au ochi sa vada si cei ce au urechi sa auda,pacatul se iarta ,dar nu ramane nepedepsit!!!

'Andrei a spus:
Stimati crestini ortodocsi. In ultima vreme asistam la inasprirea atacurilor asupra Bisericii Ortodoxe, Una, Sfanta, Soborniceasca si Apostoleasca. " Este un Domn, o credinţă, un botez, "(Efeseni 4,5) Agresiunile se deruleaza in special prin presa corporatista din Romania,presa aservita intereselor straine neamului nostru. Majoritatea "vectorilor de opinie" primesc sponsorizari sau sunt parte integranta a retelei de fundatii patronate de masonul George Soros.Aceste lepadaturi viclene se folosesc de caderile unor ierarhi ortodocsi si urla de zor ca "aceasta e ponosita Ortodoxie". In schimb cand vine vorba de cultele sectare, abuzurile si erezia lor sunt catalogate ca fiind chestiuni minore. Pe filiera ecumenistilor masoni parvin publicului stiri foarte bine filtrate, se incearca demonstrarea faptului ca Ortodoxiei i-a sosit ceasul si ca e vremea unui "suflu nou". Nu doresc sa ascund gunoiul sub pres, dar nu sunt de acord ca
#1126. Andrei | 2009.11.23 | 18.49

Afara cu sectantii!
Nu doresc sa ascund gunoiul sub pres, dar nu sunt de acord ca astfel de cazuri sa fie transformate in emblema Ortodoxiei de catre neprietenii nostrii, acei oameni vanduti sectelor sau ecumenistilor. Ortodoxia nu inseamna betie, depravare sau mita. Ortodoxia e calea cea catre mantuire, sa nu ne rusinam de credinta sadita pe aceste meleaguri de catre Sf. Apostol Andrei. Sa nu ne lasam demoralizati, sa nu cadem in capcana propagandei sectar-ecumenisto-masonice. Faptul ca avem clerici "cazuti" nu da dreptul nimanui sa ridice piatra impotriva Sfintei Biserici Ortodoxe al carui cap e Mantuitorul nostru Iisus Hristos. Jegurile sectare au napadit Europa de Est, in cautare de noi contribuabili la zeciuiala, nu ezita sa atace Ortodoxia.Este evident ca lupii in piele de oaie intreprind un atac la baioneta impotriva Ortodoxiei. Sfidarea lor trebuie respinsa dur, nu care cumva sa plecati fruntea in fata sectelor nascute din putregaiul Americii.

#1125. Andrei | 2009.11.23 | 18.48

Afara cu sectantii!
Stimati crestini ortodocsi. In ultima vreme asistam la inasprirea atacurilor asupra Bisericii Ortodoxe, Una, Sfanta, Soborniceasca si Apostoleasca. " Este un Domn, o credinţă, un botez, "(Efeseni 4,5) Agresiunile se deruleaza in special prin presa corporatista din Romania,presa aservita intereselor straine neamului nostru. Majoritatea "vectorilor de opinie" primesc sponsorizari sau sunt parte integranta a retelei de fundatii patronate de masonul George Soros.Aceste lepadaturi viclene se folosesc de caderile unor ierarhi ortodocsi si urla de zor ca "aceasta e ponosita Ortodoxie". In schimb cand vine vorba de cultele sectare, abuzurile si erezia lor sunt catalogate ca fiind chestiuni minore. Pe filiera ecumenistilor masoni parvin publicului stiri foarte bine filtrate, se incearca demonstrarea faptului ca Ortodoxiei i-a sosit ceasul si ca e vremea unui "suflu nou". Nu doresc sa ascund gunoiul sub pres, dar nu sunt de acord ca

#1124. elena | 2009.11.19 | 21.37

de ce se arata asa ceva
sunt dezgustatade ceea ce inseamna presa in romania, nu mi se pare corect ca astfel de video sa fie difuzat si vazut de oricine.imi pare rau sa vad ca in ultimul timp se spun de toate despre biserica ortodoxa, doar atat.de ce nu se vorbeste si despre celelalte religii, oare numai la noi se intampla astea.si eu ma intreb care este scopul difuzarii acestor stiri?

#1123. Papusa | 2009.11.18 | 21.37

Sunt draci extraterestii. Domnul ne-a creat.
Slugile dracilor sunt pestii homosexualilor si au lucrat prin Dan pentru a ne distruge credinta.

'tino a spus:
religia este otrava mintii...am fost creati genetic de catre extraterestri...nu exista un mosulica cu barba alba in cer ...nu exista rai ori iad ...numai vaci gata de taiat la abator ca si voi..niste creduli ordinari made in romania
#1122. tino | 2009.11.17 | 21.16

nu exista dumnezeu
religia este otrava mintii...am fost creati genetic de catre extraterestri...nu exista un mosulica cu barba alba in cer ...nu exista rai ori iad ...numai vaci gata de taiat la abator ca si voi..niste creduli ordinari made in romania

#1121. anomim | 2009.11.15 | 19.11

Asta ce minciuna mai e?
Cine se semneaza PC? Voi sunteti mitomani?

'pc a spus:
Vrei sa iti cumperi un PC sau ceva similar?? Nu te poti hotara? vrei cele mai bune preturi? vrei sa discutii cu un specialist it? : vanzaripc . Te astepta cele mai bune sfaturi si recomandari, totul este freeee.
#1120. anonim | 2009.11.15 | 19.07

Nu face pe prostul
Nu mai e preot Teoctist Nichitean. Si parca mainile altora nu sunt pe instrument. Si daca e a spune adevarul, cat ingrasamant natural pun taranii in gradina, cata balega pun la cartofi si sunt deliciosi prejiti. Doar nu sunteti arabi sa considerati spurcata mana cu care va stergeti la fund. Si apropo, cu ambele maini va spalati jos si apoi mancati tot cu ele. Asta e viata, nu mai judecati pe altii. Bunicii vostri pun balega cu mana la cartofi sau la zarzavaturile pe care le mancati din gradina si le sarutati voi mana in semn de respect.

'yoooyyy a spus:
si pe urma merg fraierii si pupa mana care a fost in cu.rul lui dan , vai de noi
#1119. pc | 2009.11.15 | 13.26

important
Vrei sa iti cumperi un PC sau ceva similar?? Nu te poti hotara? vrei cele mai bune preturi? vrei sa discutii cu un specialist it? : vanzaripc . Te astepta cele mai bune sfaturi si recomandari, totul este freeee.

#1118. yoooyyy | 2009.11.15 | 11.48

ca sa vezi
si pe urma merg fraierii si pupa mana care a fost in cu.rul lui dan , vai de noi

#1117. Ana | 2009.11.14 | 13.34

Adevarul vi-l spun eu
Au acuzat pe nedrept patriarhul. El este un om al rugaciunii. De cand era la Iasi, se stie de la un fost sofer al lui ca noaptea nu dormea deloc, ci se ruga in genunchi, neclintit in fata icoanei. Il captiva atat de mult rugaciunea ca nu stia ce se intampla in jur. Aceasta este rugaciunea la nivel inalt, ceva de care noi mirenii nu suntem capabili. El nu a stiut ce facea Teoctist deoarece era mai departe chilia lui. Cei care se roaga cu adevarat, nu stau pe la ferestrele vecine sa traga cu urechea. Monarhii spun toata psaltirea zilnic, merg la slujbe, muncesc, nu mai au timp sa pandeasca cine intra pe poarta.

#1116. "pr Teofil Paraianu" | 2009.11.14 | 13.21

v-am aratat cum puteti fi dezinformati
Asta e dovada ca toti sectarii se pot da ce vor

'"crestin" a spus:
"Fostul Patriarh al Romaniei, intr-o discutie cu Pr Sofian Boghiu, a sustinut ca masoneria urma sa darame dictatura ceausista." Regretam moartea fostului Patriarh si sustinem in continuare democratia
#1115. "crestin" | 2009.11.14 | 13.18

"PF Teoctist se declara mason"
"Fostul Patriarh al Romaniei, intr-o discutie cu Pr Sofian Boghiu, a sustinut ca masoneria urma sa darame dictatura ceausista." Regretam moartea fostului Patriarh si sustinem in continuare democratia

'viorel a spus:
din ce-am auzit, nu este adevarat. eu nu pot sa judec aceste fapte pe care le-am auzit. pt k dumnezeu ne judeca nu noi. si sectantii astia sa dispara de aici.
#1114. anonim | 2009.11.14 | 13.12

Ati fost manipulati
Oricine isi putea da orice nume si putea amesteca adevarul cu minciuna

'domus a spus:
sunt sigur sa sunt doar inscenari, nu cred ca s-ar putea petrece asa ceva ...
#1113. anonim | 2009.11.14 | 13.08

Domnul poate pierde lumea care datorita ratacirilo
Dumnezeu ne pedepseste pentru masoneriile care ratacesc de la credinta. Ei vor a conduce lumea. Multe masonerii au excrocat persoane cu mari sume de bani, cu case. Organizatiile masonice sunt cam 300 in Romania, fac multe afaceri necurate. Domnul mantuieste pe cei binecredinciosi. Nu mai duceti suflete spre iad prin erezii masonice

'fratele Radu a spus:
Mosulica, ai gija cum vorbesti de masoni... Zi-mi UN SINGUR mason care te-a facut sa suferi in preacuvioasa ta viata. Masonii nu doresc decat eradicarea prostiei si a saraciei, pe cand ortodoxismul vrea s-o perpetueze pe vecie. Voi vreti ca si in anul 3000 omenirea sa fie smierita, cu gandul la viata de apoi, pentru a nu intreprinde mai nimic pe Pamant, pentru a fi niste legume cu pretentii, sa ajute la evolutia noastra ca specie cat ajuta o cireada de vaci la construitul unei ferme. E timpul sa treaca timpul vostru, intunericitilor...
#1112. domus | 2009.11.13 | 21.03

numai pentru a defaima biserica..
sunt sigur sa sunt doar inscenari, nu cred ca s-ar putea petrece asa ceva ...

'andreea a spus:
eu nu cred aceste lucruri. cine face aceste filmari? sunt doar inscenari ca sa bage Biserica Ortodoxa in noroi!
#1111. fratele Radu | 2009.11.13 | 18.57

GATA!!!!
Mosulica, ai gija cum vorbesti de masoni... Zi-mi UN SINGUR mason care te-a facut sa suferi in preacuvioasa ta viata. Masonii nu doresc decat eradicarea prostiei si a saraciei, pe cand ortodoxismul vrea s-o perpetueze pe vecie. Voi vreti ca si in anul 3000 omenirea sa fie smierita, cu gandul la viata de apoi, pentru a nu intreprinde mai nimic pe Pamant, pentru a fi niste legume cu pretentii, sa ajute la evolutia noastra ca specie cat ajuta o cireada de vaci la construitul unei ferme. E timpul sa treaca timpul vostru, intunericitilor...

'Andrei a spus:
Stimati crestin ortodocsi In ultima vreme asistam la inasprirea atacurilor asupra Bisericii Ortodoxe, Una, Sfanta, Soborniceasca si Apostoleasca. Agresiunile se deruleaza in special prin presa corporatista din Romania, presa aservita intereselor straine neamului nostru. Majoritatea "vectorilor de opinie" primesc sponsorizari sau sunt parte integranta a retelei de fundatii patronate de masonul George Soros. Aceste lepadaturi viclene se folosesc de caderile unor ierarhi ortodocsi si urla de zor ca "aceasta e ponosita Ortodoxie". In schimb cand vine vorba de cultele sectare, abuzurile si erezia lor sunt catalogate ca fiind chestiuni minore. Pe filiera ecumenistilor masoni parvin publicului stiri foarte bine filtrate, se incearca demonstrarea faptului ca Ortodoxiei i-a sosit ceasul si ca e vremea unui "suflu nou".
#1110. viorel | 2009.11.13 | 16.55

eu nu cred
din ce-am auzit, nu este adevarat. eu nu pot sa judec aceste fapte pe care le-am auzit. pt k dumnezeu ne judeca nu noi. si sectantii astia sa dispara de aici.

#1109. andreea | 2009.11.13 | 14.12

inscenari
eu nu cred aceste lucruri. cine face aceste filmari? sunt doar inscenari ca sa bage Biserica Ortodoxa in noroi!

#1108. FIRCULESCU | 2009.11.13 | 13.37

JALE
Ma intreb ce cauta calugarii printre mireni?!?!?!Parerea mea este k dak ti-ai ales calea calugariei stai in pana mea in manastire sh roaga-te nu sa manjesti imaginea BISERICII.......nu e singurul caz!!!!!!!!!!!!!!!!

#1107. o mireana | 2009.11.12 | 07.27

raspunde lui Marcu
Sunt si preoti de exceptie Pr Papacioc, Pr Pirvu, multi preoti cu sotii si copii. Au fost si preoti calugari care au murit in inchisorile comuniste. Sa ne aducem aminte de Rugul Aprins si de persecutiile comuniste care au fost asupra celor de la Manastirea Antim. Nu puteti vara toti preotii intr-o oala. Chiar de curand au fost hirotoniti mai multi preoti tineri cu sotii. Fiecare poate gasi unde sa se impartaseasca. Daca aveti credinta ortodoxa ortodox, nu mai barfiti preotii ca oamenii sa nu plece la secte unde sunt lucruri mult mai rele. Uitati-va la Mormoni care umbla sa agate, care duc oamenii de la desfrau la sinucidere. Uitati-va la Martorii lui Iehova, care pe langa pacate de desfrau, vor sa distruga Statul. Sunt atatea secte nenorocite in care o data intrat, nu te mai lasa sa pleci: cititi ce fac cei din New Age. Va pare normal ca in America, de Holoween sunt ucisi unii copiii? Daca se pierde credinta asa va fi si in Romania. Si asa sunt pline ziarele de reclame de vrajitoare

'Andrei a spus:
Ce fel de "pocait" esti? Nu crezi ca e onorabil sa ne spui? Declina-ti identitatea religioasa, nu sta in umbra bibliei sectare, iesi la lumina, sa cunoastem cine contesta crestinismul ortodox. Tot invoci Biblia, pana si o carte de colorat e mai buna decat pseudobiblia sectara. SECtantii, nu au nimic adevarat, au doar biblie ciuntita, "modernizata" dupa bunul plac al unor falsi proroci.
#1106. o tanara | 2009.11.12 | 07.03

Credeti dl Marcu si nu mai judecati clerul
Probabil multi dintre voi ati fost botezati in timpul comunismului, iar parintii vostri au fost cununati pe furis, preotii riscand a fi inchisi pentru credinta

#1105. anonim | 2009.11.12 | 07.00

Raspuns pentru Marcu
In timpul comunismului erau doua variante: - a inchide Biserica (ca in Rusia) ceea ce presupunea a nu fi botezati milioane de copii - a se supune comunistilor

#1104. Marcu | 2009.11.12 | 02.28

dOMNUL
Iisus a poruncitduhurilor rele sa plece in pustiu sa in iad. de ce tocmai in franta nu avem noi destuli demonizati aici i?

'miroase in dealul mitropoliei .... a spus:
Paşii pe care i-a urmat Teoctist Nichitean de 2 săptămâni. Unde se află ieromonahul homosexual acum. Ar fi legături între acesta, patriarhul Daniel şi Laurenţiu Andreescu? torcia8Pentru a se închide scandalul şi pentru a nu mai sta sub presiuni, ieromonahul Teoctist şi-a strâns bagajul încă de acum două săptămâni, când au început presiunile cu “publicarea filmului”. Din surse proprii am aflat că s-ar fi încercat un fel de sfidare la adresa părintelui pentru a nu se publica filmul. Nu se ştie cu exactitate conţinutul evenimentului. Ceea ce am putut să aflăm, sunt următoarele infoarmaţii: bagajul ieromonaului Teoctist Nichitean a fost dus într-un apartament din Drumul Taberei, după care acesta a plecat în Franţa! Din câte am putut afla, chiar Patriarhul ar fi ştiut despre film, fapt pentru care l-ar fi “sfătuit” pe acesta să plece în Franţa. În Franţa, de ceva vreme, funcţionează o fostă “mitropolie” aflată sub patriarhia
#1103. Andrei | 2009.11.11 | 14.32

Sectantul tot sectant ramane,
Ce fel de "pocait" esti? Nu crezi ca e onorabil sa ne spui? Declina-ti identitatea religioasa, nu sta in umbra bibliei sectare, iesi la lumina, sa cunoastem cine contesta crestinismul ortodox. Tot invoci Biblia, pana si o carte de colorat e mai buna decat pseudobiblia sectara. SECtantii, nu au nimic adevarat, au doar biblie ciuntita, "modernizata" dupa bunul plac al unor falsi proroci.

#1102. Andrei | 2009.11.11 | 14.29

Afara cu sectantii!
Secta penticostala este alta sfidare la adresa crestinismului. Acesti "tremuratori"sunt tributari unor eretici gen a.j tomlison. Se cred la Cinzecime, isi inchipuie ca vorbesc in "limbi". Secta penticostala e un "cadou" putred din partea "profetului"Charles Parham. Sectantii care-si zic penticostali,nu sunt doar hoti de Scriptura. Au furat si Crezul Niceean, apoi l-au adaptat dupa cum le-a placut. Pur si simplu sunt hoti ordinari,paraziti ai ortodoxiei. Sunt hoti de Scriptura si hulitori ai Bisericii.Astia opereaza modificari in "scriptura" lor de cate ori au chef.

#1101. o mireana | 2009.11.11 | 14.12

Tu nu esti al Domnului si ii urasti
La Patrunsa a fost fratele meu de cruce, vroia sa se calugareasca acolo din respect pentru viata curata de acolo. El nu mai e printre noi, insa iti spun Domnul ii ajuta si crestinii le trimit bani in contul Manastirii si se poate dovedi cu extrase de cont. Ei au mancat putin, au investit mult pentru Biserica, insa au avut mancare si nu au avut nevoie de pachete. Calugarii nu mananca deloc carne, postesc. Se vede ca nu stii nimic corect

'marius a spus:
da este si saracie la Patrunsa.... tocmai de aia daca te duci cu ceva tuica, vin, mancare ...baietzii (calugarii) te baga in "hora" , fac si ei o masa...si depinde ce vrei....oricum sunt primitori, sunt si ei oameni ai bisericii, DAR SUNT SI HOMO... pot sa fie cu har, fara har, sau cine stie cum pot sa cante exceptional in amvon, pot sa stie 100 de cartzi pe dinafara (in general calugarii de rand inalt sunt eruditzi)...dar ASTA NU EXCLUDE FAPTUL CA SUNT HOMO...SI ORICUM NU LE MICSOREAZA CELELALTE CALITATZI !
#1100. anonim | 2009.11.11 | 14.02

Pe Teoctist il poate ierta Domnul prin spovedanie
Calomniezi clericii care sunt la Patrunsa si cei care erau la Arnota. Teoctist si-a asumat raspunderea pentru pacat dandu-si demisia. Acum el se smereste si face tacere. Tu judeci, barfesti. Te-a pus cineva judecatorul lui?

'MARIUS a spus:
nene e adevarat .... popa, de rusine , a plecat ... s-a dus ...mai dovada ca astaaaa ! Tebuia sa fie barbat si sa zica, iese afara sa spuna...asa cum eu tre sa dovedesc ca el este homo sa DOVEDEASCA si el ca nu este
#1099. MARIUS | 2009.11.11 | 14.00


DA MAI AVETZI DREPTATE ...mergetzi si le pupatzi mana....totzi sunt niste oameni minunatzi..!! din pacate pentru voi ...astia (vezi doamen credinciosii) si calugarii, popii etc ...si ei sunt tot oameni si gresesc si ei ! dar ...voi vedetzi numai complot !

'marius a spus:
da este si saracie la Patrunsa.... tocmai de aia daca te duci cu ceva tuica, vin, mancare ...baietzii (calugarii) te baga in "hora" , fac si ei o masa...si depinde ce vrei....oricum sunt primitori, sunt si ei oameni ai bisericii, DAR SUNT SI HOMO... pot sa fie cu har, fara har, sau cine stie cum pot sa cante exceptional in amvon, pot sa stie 100 de cartzi pe dinafara (in general calugarii de rand inalt sunt eruditzi)...dar ASTA NU EXCLUDE FAPTUL CA SUNT HOMO...SI ORICUM NU LE MICSOREAZA CELELALTE CALITATZI !
#1098. marius | 2009.11.11 | 13.56


da este si saracie la Patrunsa.... tocmai de aia daca te duci cu ceva tuica, vin, mancare ...baietzii (calugarii) te baga in "hora" , fac si ei o masa...si depinde ce vrei....oricum sunt primitori, sunt si ei oameni ai bisericii, DAR SUNT SI HOMO... pot sa fie cu har, fara har, sau cine stie cum pot sa cante exceptional in amvon, pot sa stie 100 de cartzi pe dinafara (in general calugarii de rand inalt sunt eruditzi)...dar ASTA NU EXCLUDE FAPTUL CA SUNT HOMO...SI ORICUM NU LE MICSOREAZA CELELALTE CALITATZI !

#1097. anonim | 2009.11.11 | 13.56

Ar trebui Biserica sa te dea in judecata pt calomn
Nici la Arnota nu ai fost domnule ateu. Tu ai ura pe Biserica

'marius a spus:
DAN a suferit o criza de gelozie ...si bineinteles a fost probabil privat de eventualele avantaje pe care popa i le oferea pe vremea cand erau amantzi...! S-a razbunat urat ...mai ales ca spune ca nu-l interesa decat sexul cu un barbat (ca era popa sau nu )...! 90 % sunt sigur ca popa era santajat.... DAR ASTA NU EXCLUDE FAPTUL CA POPA ESTE HOMO !!!
#1096. anonim | 2009.11.11 | 13.51

Esti rau intentionat
Patrunsa este in Vrancea, un loc retras. Nu cred ca un ateu a mers la acea manastire in munti si a stat acolo destul cat sa afle astea.

'marius a spus:
DAN a suferit o criza de gelozie ...si bineinteles a fost probabil privat de eventualele avantaje pe care popa i le oferea pe vremea cand erau amantzi...! S-a razbunat urat ...mai ales ca spune ca nu-l interesa decat sexul cu un barbat (ca era popa sau nu )...! 90 % sunt sigur ca popa era santajat.... DAR ASTA NU EXCLUDE FAPTUL CA POPA ESTE HOMO !!!
#1095. MARIUS | 2009.11.11 | 13.50


nene e adevarat .... popa, de rusine , a plecat ... s-a dus ...mai dovada ca astaaaa ! Tebuia sa fie barbat si sa zica, iese afara sa spuna...asa cum eu tre sa dovedesc ca el este homo sa DOVEDEASCA si el ca nu este

#1094. anonim | 2009.11.11 | 13.46

Nu mai calomnia, necredinciosule.
Ateii profita ca un preot a avut o slabiciune sexuala pentru a lovi cat poate. La Patrunsa este saracie, credinta, nevointa. La Biserica se crede, in viata laica se dovedeste. Dovedeste ce spui.

'marius a spus:
DAN a suferit o criza de gelozie ...si bineinteles a fost probabil privat de eventualele avantaje pe care popa i le oferea pe vremea cand erau amantzi...! S-a razbunat urat ...mai ales ca spune ca nu-l interesa decat sexul cu un barbat (ca era popa sau nu )...! 90 % sunt sigur ca popa era santajat.... DAR ASTA NU EXCLUDE FAPTUL CA POPA ESTE HOMO !!!
#1093. marius | 2009.11.11 | 13.34

ateu
DAN a suferit o criza de gelozie ...si bineinteles a fost probabil privat de eventualele avantaje pe care popa i le oferea pe vremea cand erau amantzi...! S-a razbunat urat ...mai ales ca spune ca nu-l interesa decat sexul cu un barbat (ca era popa sau nu )...! 90 % sunt sigur ca popa era santajat.... DAR ASTA NU EXCLUDE FAPTUL CA POPA ESTE HOMO !!!

#1092. Marius | 2009.11.11 | 13.29

ateu (sic)
usor cenzurat mesajul dinainte ..:P....dar repet se facea sex la greu la Arnota (atunci) cat si la Patrunsa (acum) ... 50 % dintre ei sunt cel putzin bisexuali...pana la urma o gura tot gura este , nu ?

'ortodoxa a spus:
Eu cred ca ei l-au pus si pe Dan sa ii faca rau preotului. I-au pus sa mearga la ziar. Teoctist avea multi fii duhovnicesti si ei nu stiau ca oamenii nu spun tot la spovedit si au crezut ca Teoctist stia prea multe, insa nu i se spusese. Si in tara asta ei sunt minoritari si nu au ce ne face, doar noi sa ne pastram credinta. Daca filmul e trucat? Daca suntem indepartati de Biserica prin manipulari?
#1091. Marius | 2009.11.11 | 13.14

ateu (sic)
mai omule daca voi va imaginatzi ca astia care sunt calugari sau preotzi pe la manastiri ...sunt asa abstinentzi...va inselati ! VA INSELATZI AMARNIC! Nu evorba de nici un complot al unora , altora, al sectelor sau rivalilir ADEVARUL ESTE CA MACAR 50 DINTRE ASTIA CARE SUNT CALUGARI ...sau altfel spus , dintre cei care dorind sa ajunga pe trepte superioare nu se pot casatori SUNT CEL PUTZIN BISEXUALI ! Eu stiu de cazul Manastirii Arnota - pe vremea cand era de calugari , in prezent este de maici - unde erau niste chefuri monstru cu bautura, * (de toate felurile) .... si cazul manastirii Patrunsa (ma degraba strapunsa...)...unde tot asa ...calugarii stau capra

'ortodoxa a spus:
Eu cred ca ei l-au pus si pe Dan sa ii faca rau preotului. I-au pus sa mearga la ziar. Teoctist avea multi fii duhovnicesti si ei nu stiau ca oamenii nu spun tot la spovedit si au crezut ca Teoctist stia prea multe, insa nu i se spusese. Si in tara asta ei sunt minoritari si nu au ce ne face, doar noi sa ne pastram credinta. Daca filmul e trucat? Daca suntem indepartati de Biserica prin manipulari?
#1090. Andrei | 2009.11.11 | 12.07

Ortodoxia incepe sa se apere
Nu doresc sa ascund gunoiul sub pres, dar nu sunt de acord ca astfel de cazuri sa fie transformate in emblema Ortodoxiei de catre neprietenii nostrii, acei oameni vanduti sectelor sau ecumenistilor. Ortodoxia nu inseamna betie, depravare sau mita. Ortodoxia e calea cea catre mantuire, sa nu ne rusinam de credinta sadita pe aceste meleaguri de catre Sf. Apostol Andrei. Sa nu ne lasam demoralizati, sa nu cadem in capcana propagandei sectar-ecumenisto-masonice. Faptul ca avem clerici "cazuti" nu da dreptul nimanui sa ridice piatra impotriva Sfintei Biserici Ortodoxe al carui cap e Mantuitorul nostru Iisus Hristos." Este un Domn, o credinţă, un botez, "(Efeseni 4,5)„

#1089. Andrei | 2009.11.11 | 12.05

Ortodoxia incepe sa se apere..
Stimati crestin ortodocsi In ultima vreme asistam la inasprirea atacurilor asupra Bisericii Ortodoxe, Una, Sfanta, Soborniceasca si Apostoleasca. Agresiunile se deruleaza in special prin presa corporatista din Romania, presa aservita intereselor straine neamului nostru. Majoritatea "vectorilor de opinie" primesc sponsorizari sau sunt parte integranta a retelei de fundatii patronate de masonul George Soros. Aceste lepadaturi viclene se folosesc de caderile unor ierarhi ortodocsi si urla de zor ca "aceasta e ponosita Ortodoxie". In schimb cand vine vorba de cultele sectare, abuzurile si erezia lor sunt catalogate ca fiind chestiuni minore. Pe filiera ecumenistilor masoni parvin publicului stiri foarte bine filtrate, se incearca demonstrarea faptului ca Ortodoxiei i-a sosit ceasul si ca e vremea unui "suflu nou".

#1088. ortodoxa | 2009.11.11 | 11.49

Biserica are multi preoti buni
Eu cred ca ei l-au pus si pe Dan sa ii faca rau preotului. I-au pus sa mearga la ziar. Teoctist avea multi fii duhovnicesti si ei nu stiau ca oamenii nu spun tot la spovedit si au crezut ca Teoctist stia prea multe, insa nu i se spusese. Si in tara asta ei sunt minoritari si nu au ce ne face, doar noi sa ne pastram credinta. Daca filmul e trucat? Daca suntem indepartati de Biserica prin manipulari?

'Andrei a spus:
Uite ca se intampla sa se loveasca si de opozitie, stiu ca nu le e pe plac, ar vrea smerenie de la noi. Ceva de genul "noi comandam, voi executati"...asa ceva nu prea o sa mai mearga. In schimbul smereniei fata de sectantii , vor avea parte de palme peste botic. Nu de alta dar, toleranta ortodocsilor a fost de prea multe ori confundata cu slabiciunea. SECtantii la un moment dat ,vor incalta cipicii de sport, si ne vor demonstra ca-s mai tari decat atletul Ben Johnosn.
#1087. Andrei | 2009.11.11 | 09.21

Cui ii pasa de ce spun sectantii?
Uite ca se intampla sa se loveasca si de opozitie, stiu ca nu le e pe plac, ar vrea smerenie de la noi. Ceva de genul "noi comandam, voi executati"...asa ceva nu prea o sa mai mearga. In schimbul smereniei fata de sectantii , vor avea parte de palme peste botic. Nu de alta dar, toleranta ortodocsilor a fost de prea multe ori confundata cu slabiciunea. SECtantii la un moment dat ,vor incalta cipicii de sport, si ne vor demonstra ca-s mai tari decat atletul Ben Johnosn.

Adauga comentariu
Nume:*
Titlu:*
Comentariu:*
Ilie Năstase a dat din greu la lopată
Pentru că ninsoarea abundentă îi blocase BMW-ul în faţa casei, fostul mare tenismen Ilie Năstase (63 de ani) a avut parte, joia trecută, de un sfert de oră de exerciţii fizice neprogramate. Pe Ilie Năstase l-a aşteptat o surpriză neplăcută joia trecută. Fostul [...]
Andreea Tonciu: «Aoleu, mă dă Mitea afară din casă»
Libertatea a surprins-o pe Andreea Tonciu in compania a patru bărbaţi. Se intampla sambătă noaptea, la Hotelul Phoenicia din Bucureşti. Andreea venise la întâlnirea cu ei împreună cu Sânziana Buruiană.Se pare că iubita lui Nicolae Mitea, [...]
Fosta handbalistă Mihaela Tite s-a făcut actriţă
Fostă componentă a lotului naţional de handbal, Sorina Mihaela Tite (26 de ani) are rolul principal în scurtmetrajul “Benvenutti in Italia”, o coproducţie româno-italiană, în regia lui Sorin Misiriantu.“Personajul pe care îl joacă Sorina e [...]

Operat pentru prima dată la 91 de ani
Operat pentru prima dată la 91 de ani
Constantin Păun are 91 de ani şi, până acum şase luni, nu a avut [...]
Scrisorile săptămânii - Ajutaţi-le pe Maria şi pe Roberta
Scrisorile săptămânii - Ajutaţi-le pe Maria şi pe Roberta
Roberta "Păpuşica mea, Roberta, în vârstă de trei ani, a fost [...]
«Sprijiniţi-ne să ne reparăm casa arsă!»
«Sprijiniţi-ne să ne reparăm casa arsă!»
"Vă scriu cu lacrimi în ochi, cu speranţa că oamenii buni care vor [...]
«Avem nevoie de 1.500 de lei să plătim lumina»
«Avem nevoie de 1.500 de lei să plătim lumina»
"Locuiesc în comuna Munteni Buzău, din judeţul Ialomiţa, [...]
Bătaia de joc continuă la Bacău!
Bătaia de joc continuă la Bacău!
Deşi au trecut patru zile de când un bărbat din Bacău a fost spulberat [...]
OFERTE RECOMANDATE
Are 18 ani şi este din Ţăndărei, Ialomiţa. Are 1,70 m înălţime, 56 kg şi măsurile 85-63-90. Elena ne-a spus [...]


ziare