Consiliul National al Audiovizualului (CNA) se va adresa in aceasta saptamana Federatiei Internationale de Fotbal Asociatie (FIFA), pentru a cere sprijin in disputa sa cu Federatia Romana de Fotbal (FRF) pe marginea reclamei indirecte pe micile ecrane la alcool distilat. Presedintele CNA, Ralu Filip, a declarat ieri pentru Libertatea ca este ,,inadmisibil,, ce s-a intamplat sambata seara, cand o tara intreaga a putut vedea, timp de 90 de minute, reclame indirecte la marci de votca si coniac, Stalinskaia, Discovery si Passion. Pe toata durata meciului de fotbal dintre Romania si Bosnia (inceput la ora 20.00), pe stadion au fost desfasurate reclame la diverse marci de produse, inclusiv alcoolice – numai ca o decizie CNA, menita sa protejeze minorii, interzice reclama la tv, chiar si cea indirecta, la alcool distilat, pana la orele 22.00. Conform declaratiilor lui Ralu Filip, reprezentantii televiziunii publice au incercat sa le explice oficialilor FRF ca vor avea probleme cu CNA din cauza reclamelor la alcool distilat, numai ca acestia din urma n-au vrut sa renunte la ele, Prodal 94, producatorul marcilor de alcool de mai sus, numarandu-se printre sponsorii echipei nationale de fotbal. Totodata, interviurile cu fotbalistii romani au fost facute langa panourile cu ansamblul sponsorilor, printre ei regasindu-se si Stalinskaia. ,,FIFA interzice asocierea echipelor nationale de fotbal cu producatori de alcool. Vom face, miercuri sau joi, o adresa oficiala catre FIFA pentru a le explica ce se intampla la noi in tara si a le solicita punctul de vedere pe aceasta tema. Nu e deloc in regula sa faci atata reclama la alcool in timpul unei partide de fotbal cu mare audienta, la care s-au uitat sute de tineri si copii. Ati vazut cumva reclame la produse alcoolice si la partida dintre Danemarca si Norvegia, transmisa tot de postul public? Nu, fiindca occidentalii, in marea lor majoritate, au reguli foarte clare pe tema asta. Cerem si sprijinul ministrului sporturilor, Georgiu Gingaras, dar si al societatii civile, pe tema asta. In ultima instanta, daca nu vom gasi parteneri de dialog, pentru a-i proteja intr-adevar pe minori, anunt oficial ca CNA ia in calcul si varianta de a interzice total reclama la alcool, nu doar intre orele 6.00 si 22.00, cum suna acum legea,,, a precizat Ralu Filip.
De asemenea, cazul partidei de fotbal de sambata de la Craiova va fi luat azi in discutie de membrii CNA, postul public de televiziune riscand o amenda usturatoare. Asocierea intre FRF si Prodal ÂÂ94, producatorul marcilor Stalinskaia, Discovery si Passion s-a facut anul trecut, dupa ce CNA a anuntat ca reclamele la alcool distilat ,,au liber,, doar dupa orele 22.00.

Scandal sexual în handbalul românesc. Patronul echipei și jucătoarea de lot național se acuză reciproc: „Să-mi dea banii!”
PARTENERI - GSP.RO
Scandal sexual în handbalul românesc. Patronul echipei și jucătoarea de lot național se acuză reciproc: „Să-mi dea banii!”
BOMBĂ! Adriana Bahmuțeanu și Silviu Prigoană, din nou împreună. Nu e cale de întoarcere, ce s-a decis săptămâna asta
Playtech.ro
BOMBĂ! Adriana Bahmuțeanu și Silviu Prigoană, din nou împreună. Nu e cale de întoarcere, ce s-a decis săptămâna asta
Bărbatul care şi-a ucis iubita, în Bucureşti, a fost găsit mort. Fetiţa de 4 ani a femeii a asistat la crimă
Observatornews.ro
Bărbatul care şi-a ucis iubita, în Bucureşti, a fost găsit mort. Fetiţa de 4 ani a femeii a asistat la crimă
Horoscop 15 iunie 2021. Racii nu au acces la anumiți oameni, dar nici dacă ar avea, nu le-ar folosi la nimic
HOROSCOP
Horoscop 15 iunie 2021. Racii nu au acces la anumiți oameni, dar nici dacă ar avea, nu le-ar folosi la nimic
Drama finalistului de la Roland Garros. Tragedia l-a lovit cu 5 minute înainte de a intra pe teren
Știrileprotv.ro
Drama finalistului de la Roland Garros. Tragedia l-a lovit cu 5 minute înainte de a intra pe teren
Scene interzise cardiacilor. Mai multe vedete, orgie greu de imaginat. Cum au fost surprinse
Telekomsport
Scene interzise cardiacilor. Mai multe vedete, orgie greu de imaginat. Cum au fost surprinse
Sărbătorește încrederea în tine și respectul pentru mediu cu noua colecție sustenabilă de costume de baie H&M (PUBLICITATE)
PUBLICITATE
Sărbătorește încrederea în tine și respectul pentru mediu cu noua colecție sustenabilă de costume de baie H&M (PUBLICITATE)