După ce a cucerit în propria ţară cam tot ce se putea, anul 2015 fiind, fără îndoială, anul Deliei Matache, artista şi-a făcut deja strategia pentru viitorul apropiat. Una care are ca ţintă piaţa muzicală internaţională! Astfel că artista îşi va “exporta” muzica şi imaginea în toate colţurile lumii, dar pentru asta trebuie să apeleze şi la câteva trucuri. Mai precis, să-şi cânte hiturile în limba maternă doar în ţară, iar afară, în engleză.
Astfel că şi deja celebra şi controversata melodie “Da, mama!” va deveni, în curând, “Yes, Mother!”. “La anul, imediat după vacanţa din Asia, Delia va începe o campanie agresivă de promovare internaţională. Va lucra cu un cunoscut producător de peste hotare şi va scoate mai mult piese în engleză şi-n alte limbi de circulaţie internaţională, pentru că afară asta se cere. Deja a avut concerte în mai multe ţări şi în această perioadă, ultimul în Austria, chiar weekendul ce tocmai s-a încheiat”, a declarat, pentru Libertatea, o persoană din staff-ul artistei.
Încasări pe ultima sută de metri
În afara contractelor pe care le-a semnat deja pentru concertele din această lună plină în evenimente, Delia Matache produce bani frumoşi chiar şi din… colind şi publicitate. Mai precis, artista va merge să cânte în casele anticolindătorilor. Este, practic, vorba despre o campanie lansată de un mall din Capitală, în urma căreia Delia se va alege cu un onorariu frumuşel.
Vezi rezultatele alegerilor prezidențiale – turul 1 și află când este turul al doilea al votului pentru președinție!