LVMH a declarat pentru CNN că suspendarea brandului a fost o decizie luată de comun acord cu Rihanna în „așteptarea unor condiții mai bune”.
Închiderea casei de modă Fenty nu va afecta celelalte afaceri ale vedetei, precum liniile de îngrijire a pielii și a produselor de înfrumusețare „Fenty Beauty” și „Fenty Skin”, precum și linia de lenjerie intimă „Savage x Fenty”. LVMH a declarat că va continua să sprijine aceste branduri din cadrul imperiului Fenty, concentrându-se pe „creșterea și dezvoltarea pe termen lung” ale lor.
Eticheta Fenty a Rihannei a fost a doua casă de modă de lux începută de la zero de conglomeratul LVMH. Casa de modă, lansată în 2019, a scris istorie ca fiind primul brand de lux condus de o femeie de culoare.
Anunțul prinvind suspendarea liniei de îmbrăcăminte „Fenty” arată provocările cu care s-au confruntat brandurile mondiale de modă în timpul pandemiei. Un raport de piață al firmei de consultanță McKinsey a constatat că vânzările de modă au scăzut dramatic în 2020.
Rihanna se va concentra acum pe linia de lenjerie intimă „Savage x Fenty”, care a fost susținută recent cu o finanțare nouă de 115 milioane de dolari pentru a se extinde pe piață.
„Savage X Fenty”, la fel ca și celelalte mărci Fenty ale cântăreței, a fost apreciat pentru modul în care promovează acceptarea propriului corp.
Foto: Epa