În anul 2000, atunci când Jennifer Lopez a apărut pe covorul roșu a premiilor Grammy îmbrăcată într-o rochie verde, vaporoasă care avea un decolteu adânc până în zona taliei, lumea nu era obișnuită cu astfel de ținute, scrie Business Insider.
Până atunci ținutele de pe covorul roșu erau spectaculoase, dar vedetele evitau să pună accentul pe sexualitate atunci când venea vorba de alegerile făcute. De aceea, apariția lui Lopez în rochia verde semnată de Versace a reprezentat un punct de cotitură pentru internet.
Eric Schmidt, președintele executiv al Google povestește că „La vremea respectivă, a fost cea mai populară interogare de căutări pe care am văzut-o vreodată: J.Lo poartă rochia aia”. Șeful Google continuă spunând că ”Atunci s-a născut căutarea de imagini Google”.
”Cofondatorii noștri, Larry page și Sergey Brin – ca toți inventatorii de succes – au început cu imaginile când a fost evident că oamenii voiau mai mult decât text. Acest lucru a devenit evident după Premiile Grammy din 2000 când Jennifer Lopez a purtat o rochie care a atras atenția întregii lumi”, a povestit Schmidt.
J Lo a fost întrebată recent dacă știa că ținuta ei a inspirat instrumentul de căutare imagini al Google. ”Am auzit despre asta. Cine s-ar fi gândit”, a răspuns cântăreața. Glumind, ea a spus că nu a primit până acum nimic din partea Google pentru contribuția ei și a spus că ar vrea ”o mică parte… un camion plin cu bani”.
Jennifer Lopez, în vârstă de 50 de ani, a avut o apariție explozivă vineri seara, 20 septembrie, la Milano Fashion Week.
Actrița a îmbrăcat din nou celebra rochie verde pe care a purtat-o la Premiile Grammy acum 20 de ani, însă, într-o variantă mult mai îndrăzneață.
La scurt timp după ce a defilat în celebra rochie sexy cu care a creat vâlvă în mediul virtual, Jennifer a pozat alături de designerul Donatella Versace, postând imediat fotografia pe contul de socializare.