Îl recomandă palmaresul de medalii obţinute la competiţiile auto din România şi din afara ţării, dar şi proiectele demarate în uzina Dacia, pe care le-a dus la bun sfârşit. Luna viitoare, multiplul campion de raliuri se va pensiona, în urma a 41 de ani de activitate în uzină.
Pasiune, ambiţie, spirit de echipă, putere de a-şi asuma riscuri. Acestea sunt trăsăturile de caracter care i-au adus lui Ovidiu Scobai 14 titluri individuale, în calitate de pilot sau co-pilot. Nu mai ţine socoteala victoriilor obţinute din poziţia de coordonator al echipei de „Competiţii” de la Dacia, din 1978 până în 1992. Primul titlu câştigat a fost în 1972 cu maşina proprie, la viteză în coastă, dar anul de graţie a fost 1985, când a obţinut titlul de vice-campion mondial, la concurenţă directă cu Skoda.
Ajuns la 64 de ani, Ovidiu Scobai se va pensiona în martie 2011. Priveşte viitorul cu optimism şi promite că va dedica mai mult timp familiei, în special nepotului. Ieşirea la pensie îi va oferi ocazia de a călători şi de a-şi revedea vechii prieteni.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/172_0b722acd6c23c9395483f805207b88fc.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/158_a0e5f55abb2e444c9894849405033bb8.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_e1be44971a115aedad31bfbd9e7cd517.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_adcc9015c38fe28c68936582d53c0bf3.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/196_bdf0b1761582050e04f3e050bc83245f.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/222_56bac6c8f13a5068ccdc5dddb35cb53e.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/179_e5260288808be5d2ff7c44f8b54d22df.jpg)
Comentează
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.