Gino Iorgulescu a câștigat luni, 23 octombrie, alegerile pentru conducerea LPF, fiind votat de 13 dintre cele 14 cluburi ale Ligii 1 Betano.
”Mulțumesc cluburilor care au votat astăzi pentru continuitate. Împreună cu echipa de tineri pe care am format-o aici, ne propunem să ducem mai departe modernizarea și consolidarea fotbalului românesc. Lumea este într-o continuă schimbare, la fel este și fotbalul. Ne așteptă cinci ani în care fotbalul profesionist din România trebuie să se apropie de modelul din Vest.
Primele măsuri ale lui Gino Iorgulescu după ce a recâștigat șefia LPF: arbitrajul video, aplicații de mobil dedicate meciurilor din Liga 1 Betano, transformarea partidelor într-un eveniment pentru comunitate
Arbitrajul video, aplicații de mobil dedicate meciurilor din Liga 1 Betano, transformarea partidelor într-un eveniment pentru comunitate, sunt doar câteva dintre gândurile cu care eu și echipa mea pornim astăzi la drum”, a declarat Gino Iorgulescu, noul președinte LPF.
Primele măsuri ale lui Gino Iorgulescu după ce a recâștigat șefia LPF: consolidarea veniturilor, drepturi TV, sponsori, organizarea campionatului de tineret
Printre cele mai importante puncte din programul președintelui LPF se numără consolidarea veniturilor cluburilor profesioniste de fotbal. Asigurarea stabilității financiare prin garantarea unei sume minime anuale de 27,5 milioane euro + TVA din drepturi TV, sprirjinirea cluburilor pentru găsirea unui sponsor principal pentru fiecare echipă, crearea unui punct unic de vânzare pentru biletele la jocurile din Liga 1 Betano și pentru produsele promoționale ale cluburilor, vor aduce mai multă prosperitate cluburilor, care, în acest fel se pot concentra pe performanță.
Identificarea și formarea tinerilor fotbaliști pentru ca aceștia să poată deveni sportivi de elită, este un alt punct important al programului, prin organizarea unui campionat de tineret, unor meciuri ale selecționatelor U 23 și printr-o campanie de susținere a practicării sportului în randul copiilor.
De asemenea, o altă serie de măsuri din program au în vedere suportul acordat pentru îmbunătățirea calității managementului privind organizarea si desfășurarea activității fotbalistice – serviciu de urgență pentru colectarea și centralizarea problemelor ridicate de cluburi, suport juridic, logistic și de marketing acordat acestora.
„Ne preocupă de mai mult timp o altă problemă. Am făcut un proiect de lege în care brandurile ar urma să aparţină de municipalităţi, exact ca-n Italia. Când cineva pleacă de la o echipă, brandul revine la municipalitate sau judeţ. În acest fel nu vor mai exista probleme”, a declarat Gino Iorgulescu într-o conferinţă de presă.