„Compania TAROM a pus la dispozitie pasagerilor săi cea mai rapidă cale pentru obținerea integrala a despăgubirilor corespunzătoare zborurilor afectate în data de 8 iulie, conform Regulamentului EC 261/2004. Prin urmare, compania reamintește pasagerilor că în această perioadă înregistrează solicitările la adresa de e-mail dedicată: despagubire8iulie@tarom.ro. În acest sens, este foarte importantă transmiterea în forma completă a informațiilor necesare în vederea efectuării plății”, a transmis compania.
„Subliniem acest aspect, deoarece din cele aproximativ 600 de solicitări pentru despăgubire înregistrate până în prezent, circa 90% dintre acestea prezintă în mod incomplet datele necesare pentru inițierea plăților”, se adaugă în comunicat.
TAROM a anunțat pe 9 iulie că va despăgubi toţi pasagerii care au cumpărat bilete direct de la companie pentru zborurile din 8 iulie și a precizat că oamenii pot alege modalitatea de compensare, adică bani sau voucher electronic.
Pasagerii afectați de aceste anulări pot transmite solicitarea de compensare la adresa de e-mail dedicată, despagubire8iulie@tarom.ro, cu următoarele informații:
- Nume și prenume pasager
- Număr de zbor
- Copia biletelor de călătorie și codul rezervării
- Dacă este cazul, dovada plății pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare și de la unitatea de cazare la aeroport
- Modalitatea de compensare pentru care optează (bani / voucher electronic)
Voucherul electronic poate fi folosit la cumpărarea de bilete TAROM în cel mult un an de la data emiterii, iar contravaloarea voucherului nu este rambursabilă.
Pasagerii care vor să primească bani trebuie să trimită datele bancare în următorul format :
- Nume și prenume beneficiar cont
- Denumirea băncii
- Sucursala
- Adresa băncii
- Iban
- Cod SWIFT/BIC
- Monedă cont
Zeci de piloți TAROM s-au declarat bolnavi acum o săptămână, zeci de zboruri, anulate
29 de piloţi, angajaţi ai companiei de stat TAROM, s-au declarat luni, 8 iulie, inapţi de zbor și câteva zeci de zboruri au fost anulate, ceea ce a generat un haos pe Aeroportul Otopeni. Cezar Osiceanu, unul dintre piloți, a declarat că a suferit o indigestie provocată de mâncarea oferită de companie și că anul trecut mâncarea primită era expirată.
În urma gestului piloților, care au cerut salarii mai mari, TAROM a pierdut aproximativ 2,5 milioane de euro, iar compania aeriană de stat va trebui să plătească și despăgubirile călătorilor care nu au putut zbura. Greva mascată a piloților de la TAROM s-a încheiat pe 9 iulie cu un acord privind o creștere salarială, iar zborurile au fost reluate.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
Andan09 • 16.07.2024, 20:06
Hahaha...! Pai asa ni s-a zis si la Blue Air.. si la ANPC si la orice institutie de stat sau romaneasca auzi acelasi motiv: "e vina ta!" E vina ta ca ai crezut in noi, e vina ta ca ai dat credit unei institutii de stat, e vina ta ca ai crezut in Romania! Merci, mi-am invatat lectia!