Licitație publică pentru un transpalet: prețul de pornire – 3.100 de lei

Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Cluj-Napoca, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Bihor prin Serviciul Colectare Executare Silită Persoane Juridice, organizează o licitație publică pentru vânzarea unui transpalet.

Potrivit unui anunț postat pe Facebook, licitația va avea loc pe 13 ianuarie 2026, ora 11.00, în localitatea Oradea, strada D. Cantemir, numărul 2 A.

Foarte important, ANAF precizează că echipamentul este într-o stare de uzură avansată, iar prețul de pornire al licitației, exclusiv TVA este de 3.100 de lei.

„Cuie ruginite nu vindeți? Că aș fi interesat… la suprapreț desigur”

Anunțul a strâns zeci de comentarii, cele mai multe destul de acide la adresa autorităților.

„La 1.200 este nou nouț” / „Faceți schimb cu două noi nouțe la 1.750 bucata? Mă gândesc că al vostru e testat deja, de aia e așa scump….” / „Doamne ferește, le creșteți prețul ca la a patra licitație să ajungă cât de cât la prețul din magazin, altfel cine le cumpără la prețul acesta?” / „Incredibil ce postează pagina asta” / „Am luat nou cu 300 lei. Voi credeți că vindeți stivuitor” / „La prețul ăla cumperi 3 bucăți, totul este cusut cu ață albă, mânării fiscale cu interese ascunse” / „Vreau să cred că asta e o pagină la miștocăreală și că pe banii noștri nu vă ocupați de mizerii d-astea! În timp ce sunt de recuperat miliarde, voi «vindeți» deșeuri! Dar nu văd că scoateți la licitație palatele și bolizii celor care n-au plătit taxe și impozite de ani de zile!” / „Voi nu sunteți normali, costă în jur de 2.000 nou” / „Nu știu dacă e glumă sau chiar nu aveți habar de prețurile din piață! Până să le scoateți la licitație ar trebui documentat prețul din 3 surse” / „Cuie ruginite nu vindeți?? Că aș fi interesat… la suprapreț desigur” / „Nu vă este rușine? Deloc? Transpalet uzat? Așa recuperați voi sumele restante?”.

Documente necesare pentru a putea participa la licitație

Pentru participarea la licitaţie ofertanţii depun, cu cel puţin o zi înainte de data licitaţiei, următoarele documente:

a) oferta de cumpărare;
b) dovada plății taxei de participare sau a constituirii garanției sub forma scrisorii de garanție, reprezentând 10% din prețul de pornire a licitației. Plata taxei se va efectua în contul IBAN RO79TREZ076506701XXXXXXX, beneficiar Administrația Județeană a Finanțelor Publice Bihor, cod de identificare fiscală 4300477, deschis la Trezorerie Municipiul Oradea, utilizând numărul de evidență a plății 80530012500000000000414;
c) împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant;
d) pentru persoanele juridice române, copie de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerțului;
e) pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română;
f) pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate;
g) pentru persoanele fizice străine, copie de pe actul de identitate/pașaport;
h) declarația pe proprie răspundere a ofertantului prin care certifică faptul că nu este persoană interpusă cu debitorul.


Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI

Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Comentează
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.