Ultimul număr al „ProTV Magazin”, ghidul TV care face parte din portofoliul Mediafax Group, va fi tipărit pe 14 octombrie, informaţia fiind confirmată pentru Libertatea.ro de repezentanţi ai publicaţiei.
„Din 15 octombrie, Mediafax Group renunţă la ediţia tiparită a ProTV Magazin urmând a se concentra pe lansarea, în online, a unui nou proiect media. Ediţia de săptămâna viitoare a celui mai citit ghid TV din ultimii 16 ani va fi una de colecţie”, se precizează într-un comunicat al „ProTv Magazin”.
“Echipa ProTV Magazin merge mai departe cu un proiect fresh menit să răspundă cerinţelor publicului nostru de a fi mereu conectat la tot ce e nou. Ediţia din 14 octombrie este una specială, în care am pus mult suflet şi dăruire. Dorim ca prin aceasta să multumim publicului care de 16 ani ne-a urmarit săptămână de săptămână şi pe care ni-l dorim aproape în noua provocare.”, declară Nicoleta Nicolae, redactor-şef „ProTV Magazin”.
În ceea ce priveşte echipa redacţională a ghidului TV, aceasta va rămâne neschimbată, potrivit informaţiilor furnizate Libertatea.ro de către un reprezentant al publicaţiei, ceea ce înseamnă că, din acest punct de vedere nu se vor face disponibilizări.
Nu există, însă, informaţii clare cu privire la soarta celor care lucrau în departamentul DTP.
Conform ultimelor date ale Biroului Român de Audit al Tirajelor, „Pro TV Magazin” se vindea, la fiecare număr, în 12.000 de exemplare, scrie paginademedia.ro. Săptămânalul avea 454.000 de cititori pe ediție, potrivit Studiului Național de Audiență.
Anul trecut, pe 8 octombrie,”ProTV Magazin” a trecut printr-o schimbare. Titlul, care anul acesta ar fi împlinit 17 ani în decembrie, a trecut la un format mai mare.
În contextul renunţării la varianta tipărită a „ProTV Magazin”, pe piaţa media din România va exista un sigur ghid TV de sine stătător (care nu apare ca supliment al unui cotidian) – „TV Mania”, care aparţine grupului Ringier.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro