Vedeta anului 2010 este iPad-ul de la Apple, care are un preţ cuprins între 499 şi 699 dolari. iPad-ul, tableta PC numită şi „jucăria adulţilor”, dispune de navigarea pe internet, email, vizualizare fotografii şi filme, audiţia melodiilor, jocuri şi citirea cărţilor electronice.
2009: Nook eReader (Barnes&Noble) – Gadgetul este destinat lecturii cărţilor în format digital şi poate fi achiziţionat începând de la 149 de dolari.
2008: Elmo Live (Fisher Price) – Monstrul roşu era extrem de popular în rândul copiilor. Jucăria spunea glume sau povestioare, cânta şi dansa. Cu adevărat cadoul perfect!
În 2007 iTouch (Apple) a ocupat locul 1 în topul celor mai dorite cadouri de sărbători. Dispozitivul este mai mult decât un mp3 player şi mai puţin decât un iPhone. iPod touch reprezintă un device închinat distracţiei şi informării. Gadgetul are în dotarea standard numeroase programe educative şi jocuri destinate în principal celor mici, juniorii de 7-14 ani fiind un target important.
Playstation 3 a „dominat” anul 2006. PlayStation 3 este o consolă de jocuri lansată de Sony în Japonia în 11 noiembrie 2006. Lansările din Japonia, SUA şi Canada s-au dovedit un succes, toate unităţile fiind vândute în câteva ore. Preţul unui PlayStation 3 Slim 160GB este de 300 de dolari.
Xbox 360 este a doua consolă de jocuri video produsă de Microsoft, după Xbox. A fost la mare căutare în anul 2005.
2004: RoboSapiens (WowWee) a făcut ravagii atât printre cei mici cât şi printre adolescenţi. Este primul robot jucărie, bazat pe ştiinţa aplicată a roboticii biomorfice, ceea ce-l face să se mişte şi să reacţioneze asemeni unui organism viu. Inventat de un om de ştiinţă de la NASA, RoboSapien este o combinaţie de tehnologie şi personalitate.
2002-2003: Beyblades (Hasbro), o serie animată de jocuri produse în Japonia, cu preţul începând de la 13 dolari.
Păpuşile Bratz Dolls (MGA Entertainment), câştigătoarele anului 2001. Se disting prin capul voluminos în comparaţie cu întregul corp. Cele patru păpuşi, Cloe, Jade, Sasha şi Yasmin pot fi achiziţionate cu 10 dolari.
În 2000 majoritatea copiilor îşi doreau o trotinetă Razor (USA).
În anul 1999 cei mici erau înnebuniţi după jocurile cu eroii din desene animate Pokémon de la Nintendo.
În 1998 se adoptau popularii roboţi cu ochi mari, ce semănau cu un hamster. Furby de la Tiger Electronics a avut vânzări imense până în anul 2000.
1997: Tamagotchi (Bandai) – Aki Maita, o tânără japoneză de la firma Bandai, căreia îi plăceau animăluţele de companie dar voia să le ţină mereu cu ea, a inventat animalul de companie virtual, spunând că „e foarte important ca oamenii să simtă bucurie îngrijind cu dragoste ceva”.
Tickle Me Elmo (Tyco) este o jucărie care a creat în 1996 o adevărată furie. Pentru a prinde un exemplar şi să-l pună sub bradul de Crăciun, foarte mulţi adulţi s-au bătut prin magazine.
1995: Beanie Babies (Ty Inc.) Beanie Babies sunt nişte jucării umplute cu mărgele, au urechi blănoase şi nume haioase precum Patti the Platypus sau Splash the Whale. Jucăriile i-au creat lui H. Ty Warner un imperiu estimat între 3 şi 6 miliarde de dolari.