Deputatul Cristina Ancuţa Pocora şi Agenţia pentru Egalitatea de Şanse între femei şi bărbaţi au sesizat CNA cu privire la reclama pentru chipsurile Lay’s, care ar transmite ideea că „o femeie se defineşte exclusiv prin atributele sale fizice” şi ar promova frumuseţea prin chirurgie plastică.
Pe de altă parte, şi Agenţia Naţională pentru Egalitatea de Şanse între femei şi bărbaţi (ANES) a sesizat Consiliului Naţional al Audiovizualului cu privire la reclama pentru chipsurile Lay’s din cadrul campaniei „Fii pe fază”, care este difuzată pe aproape toate posturile de televiziune şi care „apelează la stereotipuri sexiste la adresa femeilor”.
„De curând a apărut o nouă reclamă la un produs marca Lay’s, produs care se adresează în special tinerilor, care inoculează ideea că tinerele fete şi adolescente trebuie să consume acest produs pentru a-şi putea finanţa operaţii estetice, mesajul transmis fiind acela că o femeie se defineşte exclusiv prin atributele sale fizice. Consider că acest mesaj este deosebit de periculos pentru tinerele fete, de natură să le influenţeze în plan emoţional şi să le determine să se concentreze doar asupra înfăţişării, în detrimentul unei personalităţi armonioase şi, în final, sănătoase”, spune Cristina Ancuţa Pocora, într-o scrisoare adresată CNA.