De Daniel Ionașcu,

de Daniel Ionașcu
Aplicația de ridesharing Clever Tech a plătit un articol denigrator la adresa taximetriștilor în ziarul Adevărul, iar comanda pentru acesta a venit de la Goya PR, firmă de relații publice condusă de către soția directorului Clever. Apoi, de plătit a plătit direct Clever, către publicație.

”Noi îi ajutăm pe cei de la Clever din când în când”

Inițial, Alexandra Frunză, șefa agenției Goya PR, a negat implicarea firmei în tranzacția dintre Adevărul și Clever.

Dar a recunoscut, pentru Libertatea de ieri, că firma de PR unde e acționară lucrează cu firma multinațională condusă de soț, însă sub forma unui ”ajutor”.

În schimb nu recunoaște implicarea în acțiunea articolului din Adevărul, deși Libertatea are mărturii că de la Goya PR a venit comanda.

”Clientul și-a făcut singur campania, nu am detalii despre cum a apărut ideea. Noi îi ajutăm pe cei de la Clever din când în când, dar de data asta nu am intermediat nimic. Contractul este făcut direct de client cu Adevărul, noi nu avem detalii”, a explicat, inițial, Alexandra Frunză, după care, ieri, nu a mai răspuns întrebărilor ziarului.

”Există colaborări punctuale cu agenția citată”

Libertatea a luat legătura și cu Andrei Frunză, directorul general Clever. Printre altele l-am întrebat dacă faptul că, în calitate de director, lucrează cu firma soției e un conflict de interese.

În răspunsul primit, Clever invocă ”spiritul transparenței”, dar nu răspunde la niciuna dintre întrebări.

Compania nu neagă tranșant că această campanie a pornit de la Goya PR și spune că are ”colaborări punctuale” cu firma.

”Relațiile contractuale ale companiei Clever Tech sunt confidențiale. Și totuși, în spiritul transparenței, menționăm că există colaborări punctuale cu agenția citată, colaborări care nu au o componentă materială”, spun reprezentanții Clever.

Citește și:

Aplicația Clever Taxi a lui Daimler Benz a plătit un articol în Adevărul, care-i prezintă pe taximetriștii români drept niște brute limitate, homofobe și amenințătoare!

Povestea unei false amenințări comise de taximetriști la adresa trotinetelor, care a devenit articol plătit și, mai apoi, știre!

VIDEO / Consultantul care a remarcat știrea falsă despre violența taximetriștilor spune că riscul propagării acestor articole este învrăjbirea și radicalizarea

Clever Taxi se dezice de citatul homofob inserat în propria reclamă, dar nu-și reproșează articolul publicitar pe care l-a comandat și în care taximetriștii sunt denigrați!