Cuprins:
Start-up de mașini electrice
Daniel Davey și Mark Tapscott au fondat Longbow, o companie care își propune să producă vehicule electrice sport ușoare. Inițiativa vine într-un moment în care fanii Tesla așteaptă încă noul Roadster, prezentat de Elon Musk în 2017 ca fiind „cea mai rapidă mașină de serie făcută vreodată, punct”. Davey a remarcat ironic: „Tesla Roadster a fost anunțată în 2017… A fost numită Tesla Roadster 2020.”
Strategia Longbow
Compania britanică adoptă o abordare diferită față de Tesla. În loc să producă totul intern, Longbow va achiziționa majoritatea componentelor de la furnizori externi. Fondatorii cred că această strategie va crește flexibilitatea și profitabilitatea.
Longbow va lansa inițial Speedster, o ediție limitată la prețul de 84.995 lire sterline (98.295,44 euro), cu livrări programate pentru anul viitor. Va urma Roadster, un model de serie la 64.995 lire sterline (75.181,99 euro).
Davey a afirmat cu încredere: „Vom livra un Roadster înainte ca Tesla să livreze un Roadster. Iar al nostru va fi mai ușor și mai cool.”
Experiența fondatorilor
Davey și Tapscott au fost printre primii angajați Tesla în Europa, contribuind la lansarea Roadster-ului original și a Modelului S. Ei consideră că experiența acumulată, inclusiv în gestionarea provocărilor infrastructurii EV, îi va ajuta să evite eșecurile altor start-up-uri din domeniu.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_88b5917c7a6a6f740c32b91714b9813b.jpg)
Longbow intenționează să profite de lanțul de aprovizionare EV existent, explorând posibilitatea de a achiziționa tehnologie avansată din China, dar prioritizând furnizorii britanici.
În ciuda încetinirii pieței EV, compania vede o oportunitate în segmentul automobilelor electrice sport de gamă medie. Davey a precizat: „Este un scandal că nimeni altcineva nu se concentrează pe acest segment.”
Mai multe provocări pentru Elon Musk
În urmă cu câteva zile, șeful departamentului de software al Tesla a demisionat. David Lau și-a anunțat retragerea după 12 ani în companie. Echipa sa era responsabilă pentru software-ul vehiculelor, serviciile cloud și sistemele de producție Tesla.
Urmărește în fiecare zi seria de materiale dedicate finalei prezidențiale – „Nicușor Dan vs George Simion”!
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_cc7bdecf4b1aa6c43ef342a2d4ed061f.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_d0ef0a283cc1be265c01c6c57a895fd3.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_bfb3b8675ac401fa9b627f2a66817c94.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/plugins/rro-feed/no-picture.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_504ee18886cbbd6c02ec6c5c54a67344.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/15_3b2ddd42d866d833a6e31317846d6641.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_e02a2758e74d9789cf62ac444537dd4f.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_a354d7d0f12eec18bf8f18648f0bc7c3.jpg)