Un exemplu elocvent este anunțul postat recent de un producător: „Bună tuturor! Vând urgent varză. Preț: 1 leu/kg”. Reacțiile nu au întârziat să apară, iar la scurt timp un potențial client a răspuns: „100 kg vreau eu”.

Consumatorii spun că această metodă de cumpărare este comodă și, de cele mai multe ori, produsele sunt de calitate. Mulți preferă livrarea la domiciliu, din lipsă de timp, chiar dacă recunosc că piețele tradiționale oferă mai multă siguranță.

„Într-adevăr, să merg în piață și să văd cu ochii mei produsele este mai sigur însă, din lipsă de timp, rog fermierul să îmi livreze comanda acasă. De cele mai multe ori marfa este bună. Ultima dată am cumpărat păsări de țară de la un fermier din zonă, au fost livrate la timp și m-au costat aproximativ 100 de lei – 2 găini”, a povestit un consumator.

La rândul lor, fermierii confirmă că mediul online este un instrument eficient pentru promovare și vânzare. Odată ce își creează o bază de clienți, comenzile vin constant, chiar și fără postări frecvente ale agricultorilor.

„La început am postat produsele pe Facebook până am strâns un număr de clienți. Ulterior, nici nu a mai fost nevoie să public atât de des. Consumatorii ne contactau deja singuri”, a declarat fermierul Silviu Fogoroș.

Fenomenul arată cum comerțul online transformă relația dintre producători și consumatori, oferind acces rapid la produse locale și reducând dependența de piețele tradiționale.

Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI
Comentează
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.