Lion Communication (Publicis), grupul din care fac parte Leo Burnet și The Practice, a primit pentru creația reclamelor aproxmativ 145.000 de euro.
GMP Advertising, agenția condusă de Felix Tătaru, a furnizat servicii pentru ultimele faze ale campaniei și materiale din seria „Siguranța la vot”, iar valoarea serviciilor plătite de Guvern se ridică la 78.000 de euro.
Iar agenția McCann Erickson, fondată de Bogdan Enoiu, s-a ocupat de reclamele din prima parte a campaniei de prevenire COVID, intitulată „Poartă mască”. Guvernul a plătit către McCann, la începutul lunii septembrie 2020, toată suma de 57.300 de euro, mai scrie paginademedia.ro.
Guvernul României a demarat în 2020 o campanie de informare publică, prin care a alocat presei bugete pentru a promova campania de vaccinare anti-COVID și purtarea măștii de protecție.
Campania, gândită ca un ajutor pentru presă în criza COVID, a stabilit ca „felia” cea mai mare din suma alocată să meargă către televiziuni, este vorba despre Pro Tv și televiziunile trustului Intact.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro