Mergi direct la conținut »
Probleme pentru ING: ATM-urile, POS-urile, cardurile şi Home Banking-ul nu funcţionează
Știri România Libertatea > Ştiri > Știri România > Probleme pentru ING: ATM-urile, POS-urile, cardurile şi Home Banking-ul nu funcţionează

Probleme pentru ING: ATM-urile, POS-urile, cardurile şi Home Banking-ul nu funcţionează

Clienţii ING Bank care au încercat să retragă astăzi numerar cu cardurile emise de bancă sau să plătească la POS-urile locale nu au putut face acest lucru din cauza unor defecţiuni tehnice. Nici tranzacţiile prin aplicaţia Home Bank a ING nu au fost posibile.

„Ştim de problemă. Nu ştim ce a cauzat-o. Momentan avem reprezentanţi care lucrează şi care se concentrează să remedieze problema, iar ulterior vor săpa să vadă ce a cauzat-o. ATM-urile ING, POS-urile ING, cardurile şi Home Banking-ul nu funcţionează”, a spus Iosefina Frolu, Corporate Communication Director în cadrul ING Bank.

De alfel, în aplicaţia Home Bank a ING mesajul de întâmpinare pentru clienţi este ”Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, dar pentru moment serviciul ING nu este disponibil”.

Totodată, pe pagina de Facebook a băncii a apărut în urmă cu câteva zeci de minute o postare prin care este semnalată problema: ”Pentru moment sistemele ING sunt nefuncţionale. Lucrăm cu viteză pentru remedierea lor. Ne cerem tuturor scuze pentru neplăcerile create! Vă ţinem la curent pe măsură ce restabilim funcţionalităţile”.

Nici site-ul www.ing.ro nu a funcţionat în cursul zilei de astăzi, în prezent această problemă fiind rezolvată.

Close
Închide
  Close