Publicitatea Digital Out-Of-Home
O tendință în creștere în ultimii ani, publicitatea Digital Out-Of-Home (DOOH) este un canal de marketing în care conținuturile sunt afișate digital și dinamic în spații publice. De exemplu, dacă deții un hotel, reclamele pot rula pe ecrane din zona de sosiri într-un aeroport. Sau reclamele pentru un lanț de restaurante pot rula în zona dedicată dintr-un mall.
Publicitatea DOOH este eficientă din punct de vedere al costurilor, este dinamică și flexibilă. Pe aceleași ecrane pot rula prin rotație mai multe reclame, ceea ce duce la o optimizare a cheltuielilor și veniturilor atât pentru proprietarii afacerilor, cât și pentru firmele de publicitate. În plus, reclamele pot fi modificate rapid în funcție de orice parametri, de la condițiile meteo la programul curselor aeriene.
Programmatic DOOH înseamnă automatizarea procesului de cumpărare și vânzare de spațiu publicitar cu ajutorul unor programe pe computer. Procesul se face în timp real, este deschis tuturor cumpărătorilor și este selectat cel mai bun preț. Spațiul publicitar este conectat digital astfel încât reclamele sunt difuzate din câteva click-uri.
Potrivit specialiștilor, publicitatea DOOH folosită în mixul de reclame de o companie care dorește să se promoveze poate crește eficiența conținuturilor TV cu 18% și a celor online cu peste 300%, mai ales dacă este vorba de cea pe telefoane inteligente.
Site-ul companiei
Într-o epocă în care aproape 90% dintre procesele de achiziții au loc pe internet, este obligatoriu să ai un site al companiei care să-ți ofere vizibilitate 24/7, în întreaga lume. Trebuie să știi că, în funcție de pricepere și cunoștințe, un astfel de site îl poți realiza și singur, cu ajutorul unor programe de editare specializate. Totuși, există riscul ca, din cauza nepriceperii în domeniu, site-ul să nu arate foarte interesant pentru vizitatori, care nu vor pierde prea mult timp să îl studieze. Din acest motiv, dacă dispui de un buget mai mare, poți încredința crearea site-ului unui profesionist, care se va ocupa ulterior și de administrarea acestuia. Iar dacă la început va fi doar o platformă cu funcționalități de bază, site-ul va putea fi adaptat în funcție de feedback-ul utilizatorilor.
Site-ul poate fi acompaniat și de un blog, care te va ajuta să îți crești vizibilitatea online cu costuri foarte mici. Crearea unui blog te va ajuta să te poziționezi ca expert în domeniul în care activezi și să îți îmbunătățești imaginea.
SEO
Un instrument emblematic pentru generarea de trafic, SEO (search engine optimization) poate fi o modalitate importantă de a crește vizibilitatea companiei, care este ajutată astfel să se poziționeze în topul rezultatelor căutărilor online. Iar un site bine poziționat din acest punct de vedere are toate șansele să aibă mulți vizitatori. În plus, SEO poate fi o soluție gratuită pentru creșterea vizibilității companiei, comparativ cu publicitatea, cu condiția să o faci singur. SEO necesită, totuși, timp și anumite abilități de care este posibil să nu dispui. Și în acest caz poți apela la o firmă specializată.
Înainte de a pune la punct planul de promovare, cel mai important lucru pe care trebuie să îl faci este să îți definești publicul țintă, nevoile și motivațiile acestuia și modul în care îți poți vinde cu succes produsele sau serviciile oferite.
Sursa foto: Unsplash.com