MENIU CAUTĂ
20 Mar. 2018 10:00

#salvatipipera. Mai multe persoane publice și instituții media au promovat campania

Distribuie

Le mulțumim tuturor persoanelor şi instituţiilor media care promovează campania #salvatipipera, o iniţiativa jurnalistică menită să determine autorităţile centrale şi locale să îmbunătățească infrastructura celui mai aglomerat cartier de afaceri din România – Pipera Sud.  Întreaga zonă produce, anual, peste 3,5 miliarde de euro, adică 2% din PIB-ul României.

Încă din prima a campaniei #salvatipipera, mai multe personalităţi şi instituţii media s-au alăturat acestei iniţiative jurnalistice. Jurnalistul Cătălin Tolontan a preluat pe pagina sa de Facebook mesajul cu privire la problemele din Pipera şi a precizat că această iniţiativă este „O campanie de care era nevoie: #salvatipipera, a ziarului Libertatea”.

La radio, în cadrul emisiunii matinale de la Gold FM, Şerban Huidu a anunţat, de asemenea, că susţine campania Salvaţi Pipera, şi a discutat, în direct, cu un reprezentant al postului de televiziune Prima TV despre problemele cu care se confruntă angajaţii şi managerii din acest cartier de business al Capitalei.

Şi Radio Guerrilla a făcut cunoscut mesajul campaniei şi a îndemnat pe toţi cei care consideră că e normal ca autotităţile locale şi centrale să investească în infrastructura rutieră şi în transportul public să semneze petiţia #salvaţipipera.

De asemenea, Radio Zu a promovat mesajul campaniei #salvatipipera şi a menţionat cum poate fi semnată petiţia menită să determine autorităţile să nu rămână indiferente la problemele din cel mai important cartier de business al Capitalei. POPESCU & FLICK au rememorat inclusiv perioada când au avut job-urile în Pipera.

Mesajul campaniei #salvatipipera a fost distribuit şi de Naţional FM, în cadrul emisiunilor postului de radio.

Televiziunea Publică a preluat, prin intermediul emisiunilor şi programelor sale, mesajul acestei campanii jurnalistice, iar în cadrul emisiunii „Se zice că…”, de la TVR 2, au fost detaliate scopul campaniei #salvatipipera, problemele de infrastructură din Pipera şi, bineînţeles, cum putem contribui ficare la succesul acestui demers.

Semnează aici petiția #salvatipipera.

Cartierul de afaceri Pipera Sud este primul agregator de business din România. Sute de firme au aici sediul social, iar un calcul simplu arată că principalele branduri din zonă cumulează cifre de afaceri cât 2% din Produsul Intern Brut al ţării.

În antiteză cu performanța antreprenorială, de peste 3,5 miliarde de euro pe an, există multe lipsuri vizibile cu care se confruntă Pipera Sud. Infrastructura pietonală este deficitară, cea rutieră este depășită, iar transportul public, fie că vorbim de cel subteran sau de cel de suprafață, nu este optimizat. Totul se traduce printr-o frustrare generală a zecilor de mii de oameni care muncesc aici și, pragmatic, în timp social pierdut pentru toată lumea.

Cauzele sunt multiple. Cartierul de afaceri se află la confluența a trei administrații locale – Primăria Sectorului 2Primăria Generală a Municipiului București și Primăria Orașului Voluntari –, iar acesta pare să fie principalul motiv pentru care nu a existat până acum un plan unitar de dezvoltare. Au existat în schimb doar proiecte punctuale, nearmonizate, care nu au putut să țina pasul cu investițiile private în clădirile de birouri și spațiile aferente acestora.

Scopul petiției #salvațipipera este să genereze un cadru propice pentru implementarea de soluții facile care să împiedice sufocarea' celui mai aglomerat cartier.

Trimite-ne imagini și videoclipuri la numărul de WhatsApp +40 0729.729.000 sau scrie-ne despre cum crezi tu că ar trebui salvată Pipera la adresa de e-mail salvatipipera@libertatea.ro

Urmărește grupul de Facebook #salvatipipera și povestește-ne cum îți este afectată viața de zi cu zi din cauza nepăsării autorităților.

Mulţumim, încă o dată, tuturor celor care susţin această campanie şi care vor sprijini iniţiativa jurnalistică #salvatipipera!

Loading...
Comentarii