În urma unui studiu efectuat în Australia, cercetătorii au ajuns la concluzia că băuturile energizante pot cauza afecţiuni ale inimii.
Oamenii de ştiinţă australieni de la Universitatea din Adelaide au scos la iveală efectele nocive pe care le au băuturile energizante pentru organism. Ei au constatat că astfel de băuturi declanşează modificări semnificative în organism, precum creşterea presiunii arteriale, creşterea vâscozităţii sângelui şi o funcţionare defectuoasă a vaselor sanguine.
"Aceste schimbări pot cauza afecţiuni grave ale inimii chiar şi la indivizii sănătoşi şi bine pregătiţi fizic", a spus unul dintre cercetători. "Chiar consumate şi în cantităţi mici aceste băuturi pot afecta organismul", a completat acesta.
Băuturile energizante pot afecta inima
02 Februarie 2010, Ora 08:11, 0 comentarii
|
|
|
Powered by micapublicitate.ro
|













