Ia calciu din coaja de ou

POSTAT: 25 Iunie 2009, Ora 00:00

Una dintre cele mai importante substanţe pentru organismul tău, calciul, se asimilează mai ales în copilărie. Lipsa acestui mineral din alimentaţie poate duce, în timp, la apariţia unor boli osoase, precum osteoporoza. Afecţiunea îţi deteriorează iremediabil structura scheletică a corpului şi poate afecta siguranţa organelor vitale. Pentru a‑ţi întări oasele, în special cele ale picioarelor, Libertatea te învaţă să îţi prepari amestec

  • Lipsa de calciu conduce la probleme legate de sistemul osos. Acestea sunt localizate în special la articulaţii, cel mai frecvent la genunchi
Publicitate

4045-157386-27naturistfemeiepiciorcolorise_014859_045.jpgUna dintre cele mai importante substanţe pentru organismul tău, calciul, se asimilează mai ales în copilărie. Lipsa acestui mineral din alimentaţie poate duce, în timp, la apariţia unor boli osoase, precum osteoporoza. Afecţiunea îţi deteriorează iremediabil structura scheletică a corpului şi poate afecta siguranţa organelor vitale. Pentru a‑ţi întări oasele, în special cele ale picioarelor, Libertatea te învaţă să îţi prepari amestecul macerat de coajă de ou, o sursă sigură de calciu.

Consumul de coji de ouă este indicat în tulburări de creştere, osteoporoză, paradontoză sau pentru probleme de alăptare. Mai întâi, cojile de ouă se spală bine şi se lasă două zile la uscat. Apoi se mărunţesc şi se macină în maşina de cafea. Într-un vas se amestecă două părţi d e praf de coji de ouă, cu trei părţi de miere şi o parte de suc de lămâie sau vin alb.

4045-157387-27naturistoucolorise_013742_052.jpgTratamentul durează o lună

Amestecul se toarnă într-o sticlă şi se pune la macerat timp de o săptămână, perioadă în care soluţia se agită zilnic, de două-trei ori. Se diluează o lingură de preparat într‑un pahar cu apă şi se bea de trei ori pe zi, în timpul meselor principale. La persoanele în vârstă, doza se reduce la jumătate. Tratamentul poate dura între două şi patru săptămâni, iar cura se urmează cu pauze de minimum două săptămâni.

Se mai găseşte şi...

... în broccoli
Supa cremă de brocoli este doar un mod sănătos de a acumula o cantitate importantă de calciu. Această legumă se poate consuma şi proaspătă dar şi opărită.

4045-157388-27naturistbrocollishutterstock_10404646.jpg

... în spanac
Spanacul are un conţinut ridicat de calciu, iar nutriţioniştii susţin că acesta se asimilează cel mai uşor când este luat din legume. Poţi consuma spanacul în salatele de crudităţi sau preparat la abur şi servit ca garnitură.

3 comentarii

Articole similare
Urmărește LIBERTATEA.RO pe FACEBOOK
ziare powered by Distinct New Media