Datorită flexibilității metabolice, organismul uman funcționează, în mod natural, ca o „mașină hibrid” având potențialul de a fi alimentat din două surse de combustibil diferite: GLUCOZA, ca sursa principala si GRĂSIMEA, ca sursa alternativă. În momentul în care, printr-un proces ghidat, cantitatea de glucoză scade din organism, grăsimea corporală devine, în mod automat, principala sursă de energie. Astfel, corpul trece printr-o schimbare metabolică naturală, normală și sănătoasă care accelerează arderea propriilor grăsimi. Metabolismul corpului este flexibil și folosește orice sursă de combustibil are la dispoziție, fie că este combustibil adus din alimentației sau combustibil deja stocat în corp, sub forma de depozite. Așadar, în loc să folosească doar glucoza ca sursă de energie și să continue sa facă depozite, organismul este capabil să își ardă din propriile grăsimi pentru a genera energie.

Cei mai puternici „dușmani” ai siluetei vin din alimentație, dar și din câteva obiceiuri specifice de viață: „Din punct de vedere alimentar, consumul de carbohidrați, prin efect cumulativ, stopează arderea grăsimilor și încurajează crearea de rezerve și depozitele de grăsime. Din punct de vedere al obiceiurilor de viață, avem 3 componente care încurajează creșterea stratului de grăsime: stresul continuu, care generează creșterea nivelului de cortizol, sportul intens care crește nivelul inflamator la nivelul musculaturii făcând astfel ca, arderea grăsimilor să devină mult mai lentă și calitatea slabă a somnului care împiedică arderea grăsimilor printr-un mecanism compensatoriu de supraalimentare, crescând astfel predispoziția de a consuma alimente bogate in zahar.”, dezvăluie Anca Alungulesei care are soluții clare de deblocare a procesului de slăbire.

Consumul zilnic de grăsimi sănătoase si reducerea controlată a cantității de carbohidrați care intră în organism împreună cu postul intermitent sunt doar câteva din instrumentele „cheile” de deblocare și accelerare a procesului de ardere a grăsimilor, toate acestea ajutând și la scăderea inflamațiilor din organism: 

INTERVIU. „Când sicriele vor începe să se rostogolească, urletele mamelor nu vor mai putea fi ascunse”. Ce se întâmplă în Rusia după anunțul mobilizării parțiale
Recomandări
INTERVIU. „Când sicriele vor începe să se rostogolească, urletele mamelor nu vor mai putea fi ascunse”. Ce se întâmplă în Rusia după anunțul mobilizării parțiale

„Există câteva categorii de alimente care ajută la accelerarea arderii grăsimilor: legumele care cresc deasupra solului – în special legume verzi, proteinele – pește gras, curcan, vită, oaie, ouă, uleiuri și grăsimi saturate și mononesaturate – ulei de cocos, de măsline, ulei de avocado, nuci și semințe – nuci românești, migdale, nuci braziliene, băuturi: apă (multă), ceaiuri din plante și cafea neîndulcită. Scăderea inflamațiilor este esențială atât în procesul de ardere a grăsimilor, dar mai ales pentru sănătatea organismului pe termen lung, iar intervalul orar în care alegem să consumăm hrană solidă accelerează tot acest proces. Recomand mereu cea mai accesibilă variantă de post intermitent, 8 ore/16 ore, adică să ne concentrăm toate mesele solide într-un interval de 8 ore iar celelalte 16 ore (care includ si somnul) să luăm o pauză de hrana solidă consumând doar lichide (apă, ceai, cafea)”, dezvăluie Anca Alungulesei parte din secretele unui corp armonios, sănătos și suplu, secrete pe care le va detalia în masterclass-ul din 1 octombrie adresat omnivorilor, vegetarienilor, veganilor și flexitarienilor care vor învăța cum să transforme propria grăsime, din depozit și rezervă pentru supraviețuire, în generator de energie dar mai ales în accelerator de ardere a kilogramelor în plus. 

ARTICOL PRELUAT DE PE SITE-UL AVANTAJE.RO

Urmărește-ne pe Google News
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.