Încă de la prima oră, în intervalul 07:00-08:55, 356.000 de telespectatori au urmărit Antena 1, în timp ce pe locul secund s-a situat Pro TV cu 194.000 de telespectatori, target all urban. Ediţia specială Neatza cu Răzvan şi Dani, de la 10.49 la 12:53, a plasat în continuare Antena 1 pe primul loc. Invitaţii speciali, printre care Horia Brenciu costumat în Moş Crăciun, Mircea Badea costumat în Guliver, Simona Gherghe în chip de Crăiasa Zăpezii, dar şi Mihai Gâdea, care a interpretat live o melodie, au cucerit românii. Astfel, Antena 1 a fost urmărită în medie de 455.000 de telespectatori, target all urban, iar Pro Tv, situat pe locul 2, a fost urmărit de 442.000 de telespectatori. 696.000 de români i-au urmărit pe Răzvan şi Dani la ora 11.58 când ediţia specială a avut minutul de aur.
Mihaela Rădulescu a fost, de asemenea, lider cu Crăciun în familie în intervalul 12.55-15.58. Mihaela a convins mai mult de jumătate de milion de români să urmărească Antena 1, în medie 518.000 de telespectatori, în timp ce Pro tv a fost urmărit de 500.000 de telespectatori, target all urban. Minutul de aur a fost înregistrat la ora 15.09, când Mihaela Rădulescu a fost urmărită de 803.000 de telespectatori din mediul urban.
Şi tot în ziua de Crăciun, Mihai Bendeac a fost urmărit de mai mult de un milion de români. „În puii mei” a adunat în faţa micilor ecrane 1.013.000 de telespectatori, în intervalul 20.29-21.55, iar Pro Tv a fost urmărit de 965.000 de telespectatori, target all urban. Minutul de aur a fost atins la 21.07, când Antena 1 era urmărită de 1.493.000 de români.
În seara de Ajun, Antena 1 s-a situat pe locul 1, cu emisiunea “Crăciun cu Nae şi Vasile”. Minutul de aur a fost înregistrat la 22:05 când 1.287.000 de români din mediul urban vizionau programul Antenei 1. În intervalul 20:30-22:32, 795.000 de români din mediul urban au urmărit emisiunea, în timp ce, concurentul principal, Pro TV, a fost vizionat in acest interval orar de 621.000 de români.