Dan Diaconescu ar fi trebuit să plătească 256 de milioane de euro pentru a obţine aceeaşi vizibilitate la televiziuni, dacă n-ar fi existat privatizarea Oltchim. Cu toate acestea, boss-ul OTV a investit „doar” 120.000 de euro, garanţia pe care a pierdut-o pentru că nu achită preţul acţiunilor.
Astfel, dacă un client publicitar ar fi cumpărat spaţiul de expunere egal cu cel al lui Dan Diaconescu (a apărut pe toate televiziunile în prime-time), ar fi trebuit să scoată din buzunar cel puţin 256 de milioane de euro (pe durata celor două săptămâni).
Crezi că aceasta a fost strategia luI Dan Diaconescu, să-şi facă publicitate pe spatele Oltchim?
Sursă: adevarul.ro
Unica.ro
'În fostul meu soț a explodat un monstru'. Oana Ioniță, dezvăluiri tulburătoare la un an de la divorț. Ce a povestit coregrafa
Viva.ro
Uluitor ce semnifică, de fapt, discul cu model geometric din videoclipurile lui Călin Georgescu. Ce s-a mai observat în fundal contrazice una dintre teoriile politicianului
Libertateapentrufemei.ro
Cum arată casele din Maramureș ale vedetelor. Colț de Rai și-au făcut acolo!
FANATIK.RO
Patru zodii care vor avea o săptămână de invidiat. Cele mai bune lucruri li se întâmplă lor
Elle.ro
Delia, schimbare inedită de look. Cum au reacționat fanii și cum arată acum artista: „Ești fenomen” FOTO
Unica.ro
'Aș prefera să nu mai fiu silit s-o votez vreodată'. Cristian Tudor Popescu, reacție dură la adresa Elenei Lasconi! Nu s-a mai putut abține!
Observatornews.ro
Ce plănuiau Horaţiu Potra şi mercenarii săi să facă în Capitală. Nu veneau doar înarmaţi, ci şi cu 23.000 de dolari
HOROSCOP
Horoscop 9 decembrie 2024. Peștii au treburi importante la ordinea zilei, trebuie să se ocupe de venituri, cheltuieli, de administrarea unor bunuri