Faima Innei a ajuns până departe, în China, unde vedeta are şi un fan club. Fondatorul acestuia, Zhou Xiaoyang, în vârstă de 18 ani, a povestit, într-un interviu acordat secţiei de limba română a Radio China Internaţional, despre primul impact cu piese româncei,dar şi despre cum a apărut primul şi singurul fan club Inna în China.
„În 2009, când am auzit pentru prima dată piesa «Sun is up», aveam impresia că: «Vai! Femeia este o superbă soprană!»”, a spus tânărul care a fondat fan clubul Inna anul trecut, din nevoia de a-i familiariza pe compatrioţii lui cu muzica româncei.
„În martie, când Inna a lansat al treilea album, în China nu se găsea niciun cont pe weibo care să difuzeze informaţii despre Inna. Tot ceea ce puteai găsi erau doar câteva piese recomandate de internauţi. Atunci am crezut că este mare păcat să nu fie cunoscută de chinezi o cântăreaţă atâtă de bună. Muzica ei merită apreciată de mai multă lume, nu doar între câţiva internauţi pasionaţi de muzică electronică. M-am gândit câteva zile şi apoi am decis să deschid primul cont pe weibo în China dedicat informaţiilor despre INNA. Pe lângă platformă sina weibo (twitter în variantă chineză), am deschis şi cluburi online pe tema Innei la Tieba de pe Baidu (una din cele mai mari firme de IT din China), un canal special dedicat Innei pe saitul Youku (cel mai renumit website de video din China), şi un spaţiu pe Yinyuetai (cel mai renumit website specializat în videoclipuri muzicale din China). Până acum, pe weibo avem aproape 4.500 fani, iar la Yinyuetai, peste 4.000 fani. Pe saitul Youku videoclipurile Innei au fost văzute de peste 22.000 de ori. Mai mult, pe Yinyuetai, cel mai iubit videoclipul al Innei a fost difuzat de câteva milioane de ori. Piesele Innei au mai urcat de mai multe ori în top 10 al clasamentului V din China (echivalent Billboard în varianta chineză)„, a mai spus Zhou Xiaoyang.
Cu mii de fani şi în rândul internauţilor chinezi, Inna este aşteptată cu braţele deschise în cea mai mare ţară asiatică, invitaţia fiind lansată chiar de fanul ei numărul 1: „Te iubim, pe tine şi muzica ta, fără condiţii. Muzica ta e cel mai preţios cadou pentru noi. Totuşi, aş dori, în numele tuturor club rockers din China, s-o invit pe Inna în China. Te aşteptăm în China!”