Dincolo de activitatea ei în modă, Iulia Albu e și influencer. Are peste 312.000 de urmăritori pe Facebook, iar pe Instagram e urmărită de 542.000 de fani. De-a lungul anilor, ea a promovat și a făcut diverse campanii pe rețelele de socializare.
Fiind foarte activă în mediul online, ea a răbufnit, susține că multe persoane publice au ajuns să se vândă și pe „trei covrigi”, acceptând orice li se propune, fără a testa însă produsul sau fără a căuta informații despre afacerea pe care o promovează. Ea a comentat în special promovările la cum ar fi clinicile de înfrumusețare.
„Chirurgia estetică nu mai este de mult timp un subiect tabu. Și nici nu ar trebui să fie. Nu cunosc nicio persoană publică de sex feminin care să nu apeleze, periodic, măcar la proceduri noninvazive. Este trist însă că unii ar promova orice, pentru trei covrigi uscați.
Și aici mă refer mai ales la cei ce preaslăvesc intervenții cu rata de succes discutabilă, executate prin scări de bloc de persoane necalificate. Procesul prin care alegi doctorul, care din punctul meu de vedere trebuie să fie chirurg estetician, nu doctor generalist și nici cosmeticiană, trebuie să includă neapărat un background check al acestuia/al acesteia.
Iulia Albu: „Nu promovez produse sau businessuri pe care nu le cunosc”
Dar și o informare corectă în legătură cu ce ai nevoie REAL. Nu ce ai văzut tu pe TikTok și crezi că ți se potrivește. Operațiile se fac în spital nu în săli cu plante în ghivece și odorizante de cameră”, a declarat Iulia Albu, care nu procedează așa. Spune că ea are o agenție care o ajută, dar se și documentează pe cont propriu despre produsele sau afacerea ce i se propune pentru promovare.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 15„Mai grav este că unii cred că pot cumpăra orice și pe oricine. Și, în 99 la sută dintre cazuri, au, din păcate, dreptate. Mi se propune și mie tot timpul. Dar nu promovez produse sau businessuri pe care nu le cunosc. Eu am o agenție care face selecția. Apoi o analizez și eu”, a mai zis ea.
Iulia Albu îl condamnă pe Cătălin Măruță pentru filmările cu Eva, fiica lui
De la lansarea în cinematografe a filmului „Tati part-time”, în care Eva Măruță și actorul Alex Bogdan au rolurile principale, familia Măruță e în centrul atenției. Mulți îi felicită pentru debutul fiicei lor, care are 8 ani, în actorie, în timp ce alții îi critică și îi acuză de nepotism.
În repetate rânduri Cătălin Măruță și Andra au apărat-o public pe fiica lor, pe paginile lor de socializare au postat diverse mesaje în care au explicat că ei sunt acționari la filmul „Tati part-time”, că este o producție privată.
În contextul acestui scandal, și Iulia Albu a reacționat pentru Cancan. Criticul de modă, care până acum câțiva ani apărea săptămânal în emisiunea lui Cătălin Măruță de la Pro TV, l-a criticat pe prezentator pentru unele filmări cu Eva Măruță. Ea se referă la clipurile pe care el le postează și în care fiica lui, în vârstă de 8 ani, își face rutina de îngrijire a pielii.
Iulia Albu, despre Eva Măruță: „Nu este nici primul, nici ultimul copil de vedetă care are anumite oportunități”
„Văd zilele acestea foarte mult hate-uri și acuzații de nepotism. Fondate sau nu, vorbim despre un copil. Am fost însă oripilată să văd cum acest copil de 8 ani este filmat de tatăl ei în timp ce își face «skin routine».
Și aș vrea să fie foarte clar că așa ceva este îngrijorător. Un copil de 8 ani nu are de ce să fie încurajat să folosească creme de față. Și în niciun caz nu ar trebui sugerat că așa ceva ar fi normal”, a zis Iulia Albu, care crede că nu e o problemă că Eva Măruță joacă în filmul „Tati part-time”.
„Această glamourizare a absurdului poate naște monștri. Și cred că există o responsabilitate cel puțin teoretică a celor care orchestrează aceste scene de un ridicol grotesc. Faptul ca a fost distribuită într-un film nu mi se pare o problemă, în sine. Nu este nici primul, nici ultimul copil de vedetă care are anumite oportunități”, a mai zis ea.