Mergi direct la conținut »
La ce trucuri apelează Ozana Barabancea și Pepe pentru un corp perfect tonifiat
Monden Libertatea > Entertainment > Monden > La ce trucuri apelează Ozana Barabancea și Pepe pentru un corp perfect tonifiat

La ce trucuri apelează Ozana Barabancea și Pepe pentru un corp perfect tonifiat

Pepe, Ozana Barabancea și Giani Kiriță se află printre vedetele care sunt foarte atente la felul în care arată. Astfel că, petrec mult timp în sala de sport, mai ales că vara asta vor să facă senzație pe plajă.

Alexander Florescu, antrenorul celor trei a explicat care sunt regulile pe care aceștia le respectă pentru a își menține un fizic de invidiat.

„Un mic dejun sănătos, echilibrat și bogat în nutritienți este cheia pentru a arăta și a te simți fabulos în fiecare zi, trei mese echilibrate pe zi sunt un “must”. Nutrioniștii sunt de părere că micul dejun este cea mai bună masă a zilei pentru că dacă-ți vei aduce aportul caloric necesar încă de dimineață, pe parcursul zilei vei și consuma din el.  Pe masură ce mărimea unei porții de mâncare crește, la fel se întâmplă i cu talia, dar făcând câteva schimbări îți poti revizui atât dieta, cât și silueta. Urmărește cât de mult mănânci și dacă nu cumva porțiile sunt în general prea mari. Cea mai simplă metodă de a reduce dimensiunea porțiilor de mâncare, implicit excesul de calorii, este de a folosi farfurii mai mici.

Pățania lui Pepe când a vrut să împodobească bradul de Crăciun.

Hidratarea corectă cu cel puțin 2 litri de apă pe zi, nu numai că te va ajuta să-ți menții greutatea, dar te va și scăpa de oboseală cauzată de deshidratare. Beneficiile apei nu se termină aici: apa este calorică și fără zahăr, astfel încât înlocuirea altor băuturi cu apa este o modalitate foarte bună de a menține sub control aportul de calorii. Așa cum nu este indicat să faci schimbări drastice în dieta ta, este important să-ți cunosți limitele atunci când vine vorba de intensitatea exercițiilor, mai ales dacă de obicei nu te antrenezi. Dacă nu ai experiență în sala de fitness, recomandarea este să începi cu o sesiune de mers pe jos pentru a mări temperatura corpului si pentru a crește circulația sângelului (minimum 5-10 minute). După această încălzire, poți continua cu o serie de exerciții cu propria greutate de genul fandări, genuflexiuni, flotări, planks, podul, deadlift pe un picior etc.

Gigi Marian Osoloș, coregraful școlii de dans din Constanța care își abuza fizic și sexual elevele, folosea relațiile cu anumiți ”grei” din PSD ca să le terorizeze
Recomandări

Gigi Marian Osoloș, coregraful școlii de dans din Constanța care își abuza fizic și sexual elevele, folosea relațiile cu anumiți ”grei” din PSD ca să le terorizeze

Având doar o săptămână la dispoziție pentru a obține un corp de invidiat, sunt șanse foarte mari să fii tentat să îți modifici drastic dieta, însă toate aceste schimbări bruște îți vor face mai mult rău decât bine. Eliminarea zahărului și evitarea mâncărurilor sărate sunt, totuși, un început bun. Nu încerca să consumi dintr-o dată foarte multe fructe, legume sau alimente bogate în fibre din dorința de a vedea rezultatele rapid. Dacă corpul tău nu este obișnuit cu ele, toate acestea pot provoca stări incomode. Recomandarea este să le introduci treptat în dieta ta astfel încât organismul să aibă timp să le asimileze”, a explicat antrenorul vedetelor.

Citește și

Singura școală de subofiţeri pompieri din România va primi și fete! Absolventele de liceu care vor să devină salvatori se vor „bate” cu băieții pe 300 de locuri anul viitor

Close
Închide
  Close