De Ioana Motoc,

 

  1. Orice gustare care conține doar carbohidrați

Atunci când mănânci biscuiți, cereale uscate, pâine sau prăjituri din orez, corpul tău convertește carbohidrații în zaharuri simple pe care le trimite direct în fluxul sanguin. Ca răspuns, organismul produce insulină în plus, care ajută la absorbția rapidă a zahărului. Problema este că sfârșești cu aceeași senzație de foame de la început.

 

  1. Alimente congelate

Pentru a face ca alimentele să rămână proaspete cât mai mult timp, producătorii de produse alimentare încarcă preparatele congelate cu sodiu, un conservant natural care determină retenția de apă, lucru care nu te va face să te simți foarte bine și care va îngreuna procesul de slăbire.

 

  1. Batoanele cu fibre

Acestea nu trebuie să înlocuiască mesele, ci doar să te ajute să reziști pe durata zilei. 25 de grame de fibre într-un singur baton este prea mult și îți poate da digestia peste cap.

 

  1. Alimente slabe în grăsimi

Cercetătorii sugerează că oamenii tind să mănânce cu până la 30% mai mult atunci când știu că mănâncă un aliment care are un conținut redus de grăsimi. Pe lângă posibilitatea supraalimentării, care poate contracara obiectivele de pierdere în greutate, problema este că, atunci când grăsimile sunt eliminate, dispare și aroma. Pentru a compensa acest lucru, se obișnuiește să se adauge zahăr, ceea ce face ca produsul să devină chiar mai rău pentru tine.

Un militar care conduce starea de urgență se revoltă: “Nu mai tac. E vorba de viața oamenilor, nu de o pivniță inundată”
Recomandări

Un militar care conduce starea de urgență se revoltă: “Nu mai tac. E vorba de viața oamenilor, nu de o pivniță inundată”

 

 

  1. Suc natural

Este nevoie de mai multe portocale pentru un singur pahar de fresh. Însă sucul obținut conține doar caloriile fructelor, nu și fibrele naturale. De asemenea, fructoza poate păcăli organismul, acesta nemaiștiind când este plin, lucru care duce în timp la dezvoltarea rezistenței la insulină și la apariția diabetului zaharat.

 

  1. Alcool

Deși unele cocktail-uri au mai puține calorii decât altele, alcoolul pur și simplu nu susține pierderea în greutate. Acesta conține calorii goale care nu te fac să te simți hrănit, lucru care duce la senzație de foame. Să nu mai spunem și că afectează judecata, obiectivele tale de pierdere în greutate pierind în fața stării create de acesta.

 

Sursă foto: hepta.ro.

Medicul Virgil Musta, din spitalul timișorean cu cei mai mulți pacienți vindecaţi, ne dă 13 sfaturi esențiale în lupta cu coronavirusul
GSP.RO

Medicul Virgil Musta, din spitalul timișorean cu cei mai mulți pacienți vindecaţi, ne dă 13 sfaturi esențiale în lupta cu coronavirusul

Horoscop 2 aprilie 2020. Scorpionii se lasă cuceriți de emoții negative
HOROSCOP

Horoscop 2 aprilie 2020. Scorpionii se lasă cuceriți de emoții negative