Datorită inovației sale superioare, Ariel PODS este prima capsulă de detergent lichid cu 3 compartimente, care permite o curățare excelentă chiar și în apă rece, fiind în același timp un puternic exemplu de inovație cu un impact pozitiv. Aceasta are o formă compactă, fiind astfel utilizate mai puține resurse pentru ambalare și transport, în timp ce performanțele sale impresionante în cicluri de spălare rapidă și temperatură scăzută ajută la economisirea de energie acasă si reducerea emisiilor de CO2. Confortul și valoarea vin ca beneficii suplimentare – datorită formei pre-dozate, consumatorii pot fi siguri că folosesc întotdeauna cantitatea potrivită de detergent, iar acest lucru nu numai că ușurează procesul de spălare a rufelor, dar aduce și valoare adăugată.
“P&G marchează astăzi o etapă importantă a prezenței sale în România. Sărbătorim inaugurarea noii unității de producție a capsulelor Ariel PODS din Urlati, România, o investiție semnificativă în țară. Profilul atractiv al României, palmaresul de succes al P&G pe piața locală și, cel mai important, calitatea excepțională a oamenilor din P&G, au făcut ca această investiție să fie posibilă. De asemenea, dorim să mulțumim autorităților locale, deoarece parteneriatul nostru de succes a dus la realizarea acestui obiectiv, demonstrând încă o dată că, atunci când guvernele, comunitățile locale și companiile își unesc forțele, se întâmplă lucruri bune pentru toți – pentru oamenii pe care îi deservim și pentru comunitățile în care trăim și activăm,” a declarat Antoine Brun, Managing Director al P&G pentru Europa de Sud-Est.
Noua unitate de producție consolidează amprenta P&G în România, compania deținând o fabrică de produse pentru îngrijirea părului în Urlați, sediul central al operațiunilor din Europa de Sud-Est și un centru global de servicii în București, precum și un centru logistic în Timișoara. În aceste unități, în fiecare zi lucrează peste 1.000 de angajați pentru a deservi consumatorii ce utilizează cu încredere mărcile P&G pentru îngrijirea caselor și familiilor lor.
Pe lângă deservirea consumatorilor români cu inovație superioară de peste 25 de ani, P&G şi-a asumat un angajament important față de dezvoltarea și bunăstarea comunităților locale. Pornind de la premisa că nicio afacere nu poate prospera în comunitățile cu dificultăți, compania a ales să se implice, oferind suport financiar sau produse în caz de dezastre naturale, sprijinind asistența medicală şi educația copiilor sau îmbunătățind condițiile de locuit pentru cei cu posibilități materiale reduse. Numai pe perioada pandemiei, P&G a furnizat peste 100 de tone de produse esențiale și 1,5 milioane lei în numerar pentru a sprijini sistemul de sănătate și familiile aflate la nevoie.
Despre Procter & Gamble:
Prin produsele sale, P&G ajunge la aproximativ cinci miliarde de oameni din întreaga lume. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de încredere, de calitate, lideri în categoriile lor, precum: Always®, Ariel®, Crest®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®, Aussie. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Pentru cele mai recente știri și mai multe informații despre P&G și brandurile sale, vă rugăm să vizitați https://ro.pg.com/.