Autostrada care leagă Bucureştiul de Ploieşti va fi patrulată non-stop de maşini dotate cu GPS şi câte doi agenţi de securitate. Pentru a se asigura că parapeţii antiorbire, gardul de plasă şi parapeţii metalici rămân la locul lor, compania de drumuri este dispusă să plătească pentru instalarea unui echipaj de pază la fiecare 20 de kilometri ai autostrăzii.
Şi Autostrada Soarelui are firmă de pază. Degeaba.
Contractul de pază ar urma să coste o jumătate de milion de euro şi să preîntâmpine jaful care a avut deja loc pe Autostrada Soarelui; şi această arteră importantă este păzită, însă fără succes: au fost furate panourile antiorbire , care separă sensurile de mers, iar pe porţiuni întregi lipseşte plasa de protecţie care ar trebui să ţină animalele departe de asfalt. Firma însărcinată cu paza încasează de la statul român 3 milioane de euro pentru perioada 2010-2012.
Pe de altă parte, Curtea de Conturi a anunţat recent că a descoperit mai multe nereguli în contractele de pază a autostrăzilor încheiate de CNANDR. Prejudiciul este estimat la aproape 6 milioane de lei (potrivit realitatea.net).
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro