MENIU CAUTĂ

Cauți un job în Secretariat? Pe eJobs.ro, găsești peste 1.800 de oferte în domeniu

Distribuie

Dacă ești o persoană organizată, comunici ușor cu ceilalți și ai spirit de echipă, îți va fi foarte ușor să îți găsești un job ca asistent manager, cu beneficii precum bonusuri de performanță, asigurare medicală și avantaje în cadrul companiei. Iată cele mai noi joi joburi de pe eJobs.

Germag Trend angajează un Asistent Manager cu peste 2 ani de experiență în domeniu. Pentru a te califica, este nevoie să vorbești engleza la nivel avansat, să ai un permis auto categoria B, să ai abilități avansate de operare PC și să fii o persoană foarte organizată și responsabilă. Vei fi persoana de legătură dintre directorul general și celelalte departamente, implementând procedurile și operațiunile specifice activității de secretariat și păstrând legătura cu instituțiile statului. Compania oferă un salariu între 1.500 și 2.200 de lei pe lună, cu posibilitate de negociere în funcție de rezultate. În plus, vei avea parte și de asigurare medicală privată, transport asigurat și reduceri la produsele companiei. Aplică aici.

Agenția de turism Travel Planner caută un coleg pe poziția de Secretariat/ Contabilitate. Este nevoie să ai cunoștințe bune de operare PC și de limba engleză, să ai experiență de peste un an în domeniu și să fii o persoană organizată. Pe lângă sarcinile de secretariat, vei procesa și gestiona plățile și facturile clienților și furnizorilor, vei întocmi rapoarte și documente. La salariul fix, vei primi și bonusuri periodice, în funcție de rezultatele tale. Mai multe detalii sunt în link.

Hubata Seals caută un Office Assistant, pe o perioadă determinată de 2 ani, cu posibilitate de prelungire la nedeterminat. Te califici dacă știi engleza la nivel conversațional, dacă lucrezi cu ușurință în Microsoft Office, dacă ai experiență pe o poziție similară, ai o gândire analitică și o atitudine pozitivă. Pregătirea tehnică reprezintă un avantaj. Vei înregistra comenzile primite pe telefon sau e-mail, vei oferi suport posibililor clienți și vei păstra legătura cu clienții actuali, vei urmări diferitele stadii ale procesului comercial și vei pregăti ofertele, comenzile și facturile. Compania îți oferă un salariu atractiv, bonusuri bazate pe rezultate, oportunități de dezvoltare, traininguri și cursuri de formare profesională. Înscrie-ți CV-ul pe eJobs.

Bursa de Valori București își mărește echipa cu un Office Assistant. Printre abilitățile cerute se numără: cunoașterea limbii engleze, operarea computerului cu ușurință, abilități de comunicare și de relaționare, de organizare și planificare. Experiența în domeniu este considerată un avantaj. Te vei ocupa de invitații companiei, de corespondență, telefoane și mesaje, de chestiuni de protocol în evenimente și ședințe, de documente diverse și de menținerea legăturii cu angajații companiei. Informații în plus găsești aici.

Auchan Romania angajează un Asistent Manager, cu peste un an de experiență în domeniu și care vorbește fluent limba franceză. Este important să lucrezi cu ușurință în Microsoft Office, să fii o persoană comunicativă și organizată, să poți respecta elemente de confidențialitate și să fii diplomată. Te vei ocupa de agenda directorului general, de planificarea întâlnirilor și a ședințelor. Vei pregăti dosarele și rapoartele necesare și vei oferi suport administrativ pentru echipa companiei. Click aici pentru a aplica.

Comentarii