Cuprins:
Tehnologie avansată de încărcare
Luni, 10 locomotive echipate cu baterii de mare capacitate pe bază de litiu-fier-fosfat (LFP) au ieșit de pe linia de asamblare a companiei CRRC Dalian. Acestea vor fi utilizate pentru operațiuni de transport în industria siderurgică.
Locomotivele sunt dotate cu tehnologie de răcire cu lichid și încărcare rapidă. Acest sistem permite o încărcare la putere ultra-înaltă de până la 680 de kilowați. Astfel, o încărcare completă se realizează în doar 70 de minute. Sistemul de încărcare cu răcire lichidă asigură o eficiență și stabilitate crescută în procesul de încărcare. Acesta facilitează disiparea rapidă a căldurii generate în timpul încărcării.
China continuă să fie lider în inovația bateriilor pentru vehicule electrice. CATL, cel mai mare producător mondial de baterii pentru vehicule electrice, a anunțat recent o nouă baterie care promite o autonomie impresionantă. Noua baterie Shenxing de la CATL oferă o autonomie de 515 km, cu aproximativ 112 km mai mult decât bateria rivală de la BYD.
Detalii despre producător
CRRC Dalian este o filială a Corporației CRRC, cel mai mare producător de trenuri din China. CRRC este, de asemenea, recunoscut ca fiind cel mai important furnizor de echipamente pentru transport feroviar la nivel global. Această lansare marchează un progres semnificativ în domeniul transportului feroviar ecologic din China.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_22246996d7e1b51c64b6872045927e13.jpg)
Utilizarea bateriilor de mare capacitate și a tehnologiilor avansate de încărcare demonstrează angajamentul țării față de inovație și sustenabilitate în sectorul feroviar.
Potrivit sursei citate, aceste locomotive reprezintă un pas important în tranziția către un transport feroviar mai curat și mai eficient energetic. Ele oferă o alternativă viabilă la locomotivele tradiționale diesel, contribuind la reducerea emisiilor de carbon în sectorul transporturilor.
Dezvoltarea și implementarea acestor locomotive alimentate cu baterii reflectă eforturile continue ale Chinei de a-și moderniza infrastructura feroviară și de a adopta tehnologii mai prietenoase cu mediul în sectorul transporturilor.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_cc7bdecf4b1aa6c43ef342a2d4ed061f.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_e4b4232f58af577445869754a331d2e5.webp)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_e7b2415d0ddb1ea773aa1ae38303d53d.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/plugins/rro-feed/no-picture.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_c9a61558b143042d3992271b56f4f15e.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/15_329b64fb41da4ec62431c71e847520a7.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_ddcb3181759dcc3099dfc968c689ae71.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_a0eee7746cdee76510d27ef24529f285.jpg)