MENIU CAUTĂ
, de Daniel Ionașcu

eMAG se extinde în alte cinci țări, după ce a cumpărat unul dintre cei mai mari retaileri online din Ungaria!

Distribuie

Grupul eMAG achiziționează Extreme Digital, unul dintre cele mai mari magazine online din Ungaria, urmând să dea naștere unui dintre cei mai mari retaileri din Centrul și Estul Europei, capabil să concureze cu marile grupuri internaționale.

Achiziția se va face prin intermediul eMAG Ungaria, care va deține 52% din noua entitate rezultată ca urmare a fuziunii. Acționarii Extreme Digital vor controla restul de 48% din entitatea maghiară.

eMAG este prezent în acest moment în România, Bulgaria, Ungaria și Polonia. Pe lângă partea de comerț online, eMAG mai deține și retailerul de haine Fashion Days, compania de service pentru electronice Depanero și firma de curierat Sameday. De asemenea, deține un alt retailer de electronice, PC Garage.

Extindere masivă

În urma fuziunii cu Extreme Digital, eMAG va mai fi prezentă și pe piețele din Cehia, Slovacia, Croația, Slovenia și Austria.

Tehnologia care va fi folosită în Ungaria și celelalte cinci țări va fi cea a eMAG.

Extreme Digital era prezentă și în pe piața din România.

„Acest parteneriat reprezintă o recunoaștere a scalabilității și calității tehnologiilor eMAG dezvoltate în ultimii zece ani. Avem certitudinea că dezvoltarea eMAG în regiune se va intensifica în urma acestei fuziuni, creând premisele extinderii în țările unde Extreme Digital deja activează”, a spus Iulian Stanciu, directorul general al eMAG, într-un comunicat.

Țintă de un miliard de euro numai în Ungaria

”Extreme Digital a fost fondat în 2001 de către Balázs Várkonyi și Gyula Kelemen, cei mai puternici antreprenori din zona de tehnologie din Ungaria. Experiența lor, alături de tehnologia și know-how-ul eMAG, ne vor ajuta să construim cea mai mare companie locală de tehnologie, cu o țintă de un miliard de euro în șase ani”, a mai spus el.

Extreme Digital deține și 16 magazine fizice în Ungaria.

eMAG are în acest moment vânzări de un miliard de euro în România.

Ecosistem complet

Iulian Stanciu, directorul eMAG, mai controlează și lanțul de magazine Flanco, producărorul de biciclete Pegas și distribuitorul de electronice NOD.

Principalul acționar al eMAG este grupul sud-african Naspers, cu aproximativ 80% din acțiuni. Restul de 20% sunt deținute de către Stanciu.

Anul trecut, eMAG a inaugurat cel mai mare depozit din Europa Centrală și de Est, situat lângă București.

Citește mai multe despre Iulian Stanciu, comert online, eMAG și Ungaria pe Libertatea.

Comentarii