După ce în 2015 compania a trecut la fontul Product Sans și a introdus celebra „G” circulară în patru culori, acum vine o actualizare care reflectă direcția sa actuală axată pe inteligența artificială și design modern.

Noua versiune a pictogramei păstrează forma circulară, dar renunță la cele patru culori solide. În locul acestora, Google a introdus un efect de tranziție cromatică: roșul se estompează în galben, galbenul în verde, iar verdele în albastru. Rezultatul este un logo mai vibrant, aliniat vizual cu gradientul folosit în brandingul Gemini, noua platformă AI a companiei.

Schimbarea făcută de Google pentru prima dată în ultimii 10 ani pe care puțini oameni au observat-o
Pictograma din 2015 versus pictograma din 2025 – Foto: Colaj 9to5google.com

Schimbarea subtilă a fost implementată în aplicațiile mobile ale companiei.

Această actualizare este deja vizibilă pe aplicația Google pentru iOS și, începând de luni, și pe Android, odată cu lansarea versiunii beta 16.18 a aplicației.

Modificarea poate trece neobservată pentru majoritatea utilizatorilor, mai ales când pictograma apare în dimensiuni mici.

Ce este taxarea inversă la TVA. Cum funcționează și ce avantaje are? Avocat: „Este ca și cum ai scoate hoții de pe conducta de bani”
Recomandări
Ce este taxarea inversă la TVA. Cum funcționează și ce avantaje are? Avocat: „Este ca și cum ai scoate hoții de pe conducta de bani”

Logo-ul principal Google, cu cele șase litere, rămâne deocamdată neschimbat, dar nu este exclus ca alte produse, precum Chrome sau Maps, să primească și ele un refresh grafic în ton cu această direcție.

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentarii (1)
Avatar comentarii

Monseur 13.05.2025, 13:00

Stati ca vine Strumpf si zice ca prea aduce a rainbow si nu e voie.

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.