Laszlo Borbely susţine că investiţiile în educaţia pentru dezvoltare durabilă pot contribui la schimbarea acestor statistici.
„1 din 4 tineri din România nu munceşte şi nu studiază, cifre îngrijorătoare pentru ţara noastră. Soluţii există, iar investiţiile în educaţia pentru dezvoltare durabilă pot contribui la schimbarea acestor statistici. Prin specificul său, acest tip de educaţie poate fi integrat cu succes inclusiv în curriculumul tehnic, de specialitate, din învăţământul profesional şi tehnic în domeniul agricol”, a precizat Borbely la evenimentul Educaţie pentru Dezvoltare Durabilă în Învăţământul Profesional şi Tehnic.
De asemenea, ministrul agriculturii, Adrian Oros, a spus că învăţământul în sistem dual este soluţia realistă şi cu rezultate imediate pentru formarea unei forţe de muncă calificate în agricultură, „în vederea revigorării învăţământului profesional şi tehnic agricol”.
„Ştiu că există şi o dorinţă a fermierilor şi a procesatorilor de a intra în acest parteneriat pentru învăţământ dual, pentru că agricultura şi industria alimentară românească au mare nevoie de personal calificat şi responsabil”, a declarat ministrul agriculturii, Adrian Oros.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/172_0676dea9bb326e0958c0c1ecda824294.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/158_1e487db5f60f25e8acad2fd14f999927.jpeg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_03ba1d47e7aff394a6dbf1f89aa52414.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_746c2da44817df64553c576dc1eb794b.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/196_a71cff9a4ce66e9558bd01b7eeb1c809.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/222_346c58c4c027fab79859cd660064b651.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/179_104063f3b20aeff8da53d0f8cfa2abfa.jpg)