Oana Tonca, Publisher Libertatea.ro
Oana Tonca s-a alăturat Ringier în 2007, ca jurnalist la ediția tipărită a ziarului Libertatea, iar în următorii 10 ani a ocupat, pe rând, funcțiile de redactor, content manager online, coordonator departament news și redactor șef adjunct.
În ultimii ani, Oana Tonca a gestionat proiecte de digital marketing pentru Libertatea, Libertatea pentru femei, Autobild și Tvmania și a fost project manager pentru diverse proiecte online implementate pe site-urile Ringier România.
Libertatea.ro este lider de piață din punct de vedere trafic, un site care oferă conținut de calitate, imparțial, util. Pe lângă menținerea unei retorici editoriale curate și incisive, strategia noastră e să continuăm investițiile în proiecte de digital care să îmbine jurnalismul cu pasul alert al dezvoltărilor tehnologice, pentru a răspunde nevoilor actuale de informare a cititorilor.
Dana Aneculoaei , Head of Direct Sales al Ringier România
De 8 ani în Ringier România, Dana Aneculoaei a ocupat, până acum, poziția de Head of Sales Libertatea, ipostază din care a influențat decisiv dinamica profitabilitătii companiei.
Cu o exterm de vastă experiență în vânzări, de peste 20 de ani, Dana Aneculoaei a deținut, pe parcursul carierei sale, poziții de top management în importante instituții media din Romania (TV, radio, presă scrisă, digital), calificându-se drept unul dintre cei mai experimentați și performanți oameni de vânzări din piața de media românească.
Deși activăm într-o piață extrem de competitivă, am convingerea că, împreună cu echipa, ne vom atinge obiectivele și vom continua să fim un jucător esențial în această piață. Relația de colaborare excepțională pe care împreună am construit-o cu partenerii noștri strategici este reciproc importantă și trebuie să rămână reciproc avantajoasă. Suntem aici deopotrivă pentru a dezvolta produse media inovatoare și pentru a îmbunătăți continuu procesul de monetizare”, spune Dana Aneculoaei.
Acordăm o deosebită atenție, investind constant resurse de timp, energie și pricepere succesului de echipă. Suntem instruiți corespunzător pentru a răspunde provocărilor pieței, cu soluții creative și eficiente, toate acestea într-un an efervescent, cu foarte mult potențial pentru piața media.
Cătălin Vrînceanu este noul Head of Advertising Network în cadrul Ringier România
Cătălin Vrînceanu s-a alăturat Ringier în anul 2018, pentru a înființa de la zero departamentul de programatic al companiei.
Inițial, Cătălin a avut în grijă exclusiv monetizarea site-urilor aflate în portofoliul Ringier România, produse cărora ulterior li s-a adăugat și gsp.ro. Odată cu apariția regiei de vânzări, structură axată preponderent pe publicitate automatizată de tip programmatic, stack-ul tehnologic de pe libertatea.ro și gsp.ro a fost adaptat și pentru site-uri românești externe, ceea ce a condus la consolidarea poziției Ringier România ca lider în piața de publicitate online.
Succesul obținut prin selecția tehnologiei implementate l-a impulsionat pe Cătălin Vrînceanu să demareze în 2022 extensia pe piețe internaționale, prima fiind Grecia.
Tehnologia pe care o folosesc generează cele mai bune rezultate. Mecanismul de lucru presupune organizarea unei licitații transparente și oneste, în timp real, având un număr foarte mare de parteneri, atât pe display/banners, cât și pe video. Pe lângă procesul de licitație și atribuire ale materialului publicitar, folosim numeroase tehnologii auxiliare care optimizează automat oferta de spațiu media al site-urilor administrate”, spune Cătălin Vrînceanu.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
2402 • 27.01.2024, 17:19
Inițiativa indică adaptarea la schimbări și investiția în resurse umane proaspete. Citeşte întreaga ştire: Schimbări în managementul Ringier România. Oameni noi pe pozițiile de Publisher și Head of Direct Sales
chiruleonard • 27.01.2024, 12:54
Inițiativa indică adaptarea la schimbări și investiția în resurse umane proaspete.