De Andreea Radu,

Această decizie a fost luată „pentru a servi mai bine nevoilor în schimbare ale publicului” revistei, care preferă conţinuturile pe dispozitive mobile şi au un stil de viaţă alert, au transmis reprezentanţii TI Media.

Site-ul Marie Claire a ajuns să aibă două milioane de abonaţi lunar. Prima ediție digitală a revistei lansate în 1988 va fi lansată sub licenţă cu Groupe Marie Claire, transmite Mediafax.

„Suntem încântaţi să colaborăm cu TI Media la acest pas important în evoluţia brandului Marie Claire. După mai mult de 30 de ani de realizări în Marea Britanie, această nouă abordare digitală oferă o platformă de lansare pentru şi mai multe succese în deceniile următoare”, a declarat Jean de Boisdeffre, şeful Marie Claire International.

TI Media deţine peste 40 de branduri în print şi digital în Marea Britanie, printre acestea numărându-se Woman’s Weekly, Cycling Weekly, Horse & Hound şi What’s On TV. Publicaţiile sale aveau o audienţă de 11,7 milioane de adulţi în Marea Britanie la sfârşitul lunii martie.

Citeşte şi:

Imagini de milioane! Simona Halep, Cristina Neagu și Horia Tecău sunt sportivii solicitați cel mai des să apară în spoturi publicitare

Reportaj pe două continente cu documentarul „Colectiv”, filmul care și-a propus să vorbească despre România și vorbește despre întreaga lume

Helena Christensen, pictorial de excepție. Cum arată fostul model în costum de baie la 50 de ani

Motivul pentru care tatăl lui Mario i-a cumpărat Aston Martin DBS, mașina cu care a făcut accidentul
GSP.RO

Motivul pentru care tatăl lui Mario i-a cumpărat Aston Martin DBS, mașina cu care a făcut accidentul

Horoscop 19 septembrie 2019. Pentru o zodie apar motive de neliniște din mai multe direcții
HOROSCOP

Horoscop 19 septembrie 2019. Pentru o zodie apar motive de neliniște din mai multe direcții