“Povestea acestui proiect este una foarte intimă și personală și are legătură cu lupta unui om foarte drag mie, care a înțeles în cel mai dur mod cu putință că acolo unde de multe ori medicina pierde, familia, dragostea, susținerea celor din jur pot fi antidot pentru durere și au o forță incredibilă. Am știut încă de când am primit piesa că lansarea se va încheia cu acest proiect social, pe care l-am inițiat cu inima la prietenul meu și la cei care au nevoie de toate gândurile noastre bune, de forță și de solidaritate”, spune artista.
Tricourile au fost deja puse în vânzare și toți cei care au participat la realizarea proiectului (graficianul, art-direct-orul, fotograful, stilistii) s-au implicat benevol în proiect și toate încasările vor fi direcționate către una din cele mai active asociații din România care oferă programe și asistentă psihologică pentru copiii cu boli oncologice. Campania de imagine a întregii colecții a fost creată de Elena împreună cu Ana și Costin, frații artistei, care apăr în toate imaginile de prezentare.
“Toti trei suntem părinți, toți știm că iubirea e mereu antidot și am vrut tare mult să fac toată această campanie de imagine împreună cu ei. Le-am spus povestea, i-am convins și acum două duminici i-am adus la studio, unde…toate planurile mele au fost date peste cap! Aveam pregătit cadru cu cadru, tot scenariul de ședința foto, am spus să fim megaprofi, eram plină de importantă și mare regizor…Eh, a fost suficient să vadă Costin o pernă din recuzită, să mi-o zboare peste ureche, Ana să preia pasa și uite așa, toate planurile mele simandicoase s-au dus pe apa sâmbetei. Fulgii (la propriu!) s-au ales de scenariu și de prestanța mea de om creativ… Ne-am trezit că ne distrăm ca atunci când aveam cinci ani. A fost începutul haosului, ne-am întins cu shootingul până târziu în noapte, dar zic că a ieșit una din cele mai țări ședințe foto din cariera mea“, povestește artistă