Echipa Imobiliare.ro a obținut trofeul categoriei Product Innovation Campaign pentru campania “Chirie sau preș”, lansată în toamna anului trecut alături de agenția Sector 7 HUB.

Creată pentru a educa percepțiile Generației Z și ale Milenialilor cu privire la utilizarea platformei pentru închirieri, campania a transformat căutarea unui apartament într-o experiență interactivă și a scos în evidență faptul că deși nu poți relua o decizie greșită atunci când vine vorba despre închiriere în viața reală, poți avea încredere în Imobiliare.ro, portalul care îți oferă toate instrumentele de care ai nevoie pentru a face alegerea corectă.

Printre câștigătorii ediției cu numărul 13 a competiției IAB MIXX Awards s-au numărat și branduri precum Philips, Lays Romania, LOreal Paris și Samsung Romania.

La sfârșitul anului trecut, Imobiliare.ro a câștigat două premii și în cadrul Webstock Awards, marea competiție a campaniilor online și a proiectelor social media, pentru un alt proiect menit să vină în ajutorul chiriașilor – “Goana după chirie”.

Campania lansată, de asemenea, alături de agenția Sector 7 a reușit să îmbine cu succes educația imobiliară cu elemente de entertainment și s-a adresat Generației Z. Pentru aceasta Imobiliare.ro – primul portal autohton care a oferit servicii de digitalizare a pieței imobiliare din România care împlinește anul acesta 25 de ani de prezență în online – a obținut bronzul la categoria Best Content Marketing Campaign și aurul la categoria Best Social Media Campaign.

Urmărește cel mai nou VIDEO
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.