Advertorialele înseamnă mai multe răspunsuri pozitive de la un call to action direct. Mai mult, întrucât advertorialul propune și conținut informativ de calitate, utilizatorul se va îndrepta către brandul ce realizează advertorialul. Desigur, dacă articolul plătit este marcat drept reclamă și dacă și motoarele de căutare știu că este vorba de link-uri noffolow sau de backlink-uri dofollow ce nu manipulează cititorul.
5 ponturi pentru a crea advertoriale SEO de calitate
Advertorialele, implementate corect, pot crește semnificativ efectul campaniilor de marketing. Advertorialele oferă un mod de a trece de barieră pe care utilizatorul deja o are în ceea ce privește bannerele onine. Cu atât mai mult, dacă un advertorial este bine creat și bine scris, el nu va fi perceput că reclamăm, ci ca valoare informativă, ceea ce este cu adevărat prețios pentru utilizatori. Pentru a te asigura că brandul tău beneficiază de advertoriale SEO bine făcute, ele trebuie să urmeze aceste 5 reguli:
1. Să aibă un subiect relevant și să fie atrăgător pentru grupul țintă
Relevanța subiectului pe care partea editorială a advertorialului o propune trebuie să fie ”croită” pe specificul site-ului sau blogului unde articolul plătit va rula. Altfel spus, advertorialul trebuie să facă parte că stil de informație, că tone of voice, că targetare, din site-ul sau blogul pe care este. Altfel el va părea străin cititorilor și riscul este că utilizatorii să nu se identifice cu produsul marketat.
2. Să aibă conținut scris cu valoare reală, autentică
A te adresa utilizatorului și nevoilor sale înseamnă a oferi conținut valoros. Este important ca promovarea produsului să ofere și informații pe care utilizatorul le caută, pe care vrea să le știe. Pe lângă asta, este vital să oferi informații pentru segmentul de vârstă și interese căruia te adresezi.
3. Să fie bine scris
Calitatea scrisului este crucială în advertoriale SEO. Nu trebuie să existe greșeli, trebuie să fie bine structurat, cu texte optimizate. Toate acestea sunt cerințe esențiale pentru advertisingul nativ. Structura este esențială, ca împărțire și ușurință de urmărit sau citit. Acesta este un factor vital, întrucât cititorii online pot fi mai greu de convins să acorde atenție unui întreg articol.
4. Să conțină poze sau conținut multimedia
Clipuri, poze, galerii tip slide, animații, gifuri, infografice, toate fac parte din conținutul multimedia și ajută tocmai la ce menționăm mai sus: la captarea atenției userului. Tot contentul video trebuie să susțină editorialul și să adauge valoare materialelor. Astfel contentul este mai memorabil, poți ilustra mai bine informațiile redate în text. Este important că in advertoriale, contentul video să fie de calitate superioară că rezoluție.
5. Să fie identificat ca advertorial
Un articol plătit trebuie să nu încalce guidelineurile Google. El trebuie să fie identificat de motoarele de căutare drept advertorial. Separarea dintre conținut plătit și content free trebuie să fie clară.
De ce să alegi o agenție de optimizare SEO pentru advertoriale?
O agenție cu experiență în optimizarea SEO a advertorialelor va crește brandul, prin vânzări, awareness și prin poziționarea acestuia în SERP. O agenție cu exprienta va publica articole plătite doar pe site-uri și blog-uri relevante, cu autoritate și vechime. O agenție ce oferă servicii de optimizare SEO va ști când este cazul de inserarea backlink-urilor dofollow către pagina brandului.
Agenția de optimizare SEO Mogu realizează advertoriale cu cuvinte-cheie relevante și link spre site, oferind pachete adaptate în funcție de buget. De asemenea, realizăm advertoriale SEO pentru branduri din următoarele nișe:
- salone de înfrumusețare, produse de beauty, site-uri de fashion
magazine online cu produse cosmetice și stilyng - magazine online de haine, îmbrăcăminte, încălțăminte sau alte articole vestimentare
- agenții de turism
- magazine online cu piese și echipamente electronice, it
site-uri de întâlniri și matrimoniale, dating - servicii de web design, programare
- firme optimizare SEO, agenții SEO
- firme de arhitectură, materiale de construcții, peisagistică
produse pentru adulți și sexshop, saloane de masaj, erotice, studio videochat - magazine online auto și piese pentru mașini
cabinete de avocatură, site de avocat, litigii
prestări servicii
De ce sa ne alegi pe noi pentru promovarea brandului tău?
· Realizăm advertoriale orientate spre optimizare SEO și poziționarea site-ului brandului în motoarele de căutare.
· Creăm conținut dezvoltat în jurul unei teme de interes, specifică targetului brandului.
· Oferim servicii de link building de calitate, fără să încălcăm guideline-urile Google.
· Creăm content de specialitate și generăm link-uri stabile pe o perioadă
îndelungată de timp.
· Construim advertoriale SEO ce pot susține o poziție superioară în lista motoarelor de căutare, chiar și când algoritmii acestora de modifică de către Google.
· Realizăm texte scrise în mod natural, adăugând cuvinte-cheie (keywords) relevante, amplasate strategic în structura articolelor plătite.
· Realizăm link-uri directe către site-ul clientului.
· Realizăm advertoriale cu site-uri și blog-uri cu vizibilitate și notorietate, aducând avantaje SEO mari, cu link-uri influențe.
· Prin advertorialele SEO create de noi propulsăm site-urile în clasamentul motoarelor de căutare.
· Promovăm în mod vizibil un produs sau un serviciu pentru a dezvolta brand-awareness-ul.
· Realizăm advertoriale SEO de calitate, anunțate ca fiind materiale publicitare și care, chiar dacă conțin link-uri dofollow, oferă conținut calitativ, apariții pe site-uri cu notorietate, cu o promovare organică crescută a business-ului, vizând un public-țintă precis, relevant. Tocmai aceste detalii garantează că nu vor fi încălcate cerințele Google, chiar și atunci când scopul advertorialului este creșterea in SERP și a linkurilor.
· Contribuim la creșterea vizibilității brandului sau site-ului, atât prin advertoriale, cât și prin campanii online, oferind o modalitate de promovare eficientă, sănătoasă, fructuoasă pe termen lung.
· Alegem site-uri și bloguri cu notorietate, cu autoritate, cu un număr mare de articole postate pe site, cu vechime, cu o bună indexarea a paginilor, cu un număr considerabil de advertoriale SEO publicate.