Pentru a avea un brand de succes care se bucură de o vizibilitate crescută trebuie să acorzi o atenție sporită campaniilor de promovare pe facebook și instagram, să te asiguri că urmărești trendurile, să te adaptezi nevoilor și cerințelor potențialilor consumatori și categoriilor de persoane țintă pentru brandul tău. Iar dacă nu dispui de suficient timp sau cunoștințe, poți apela la o agenție de promovare online, cu specializare pe optimizare SEO și marketing. 

Cu alte cuvinte, poți alege o agenție experimentată care te va ajuta să crești în mod cert prin identificarea și implementarea celor mai potrivite strategii de social media pentru afacerea ta și prin gestionarea corespunzătoare a bugetului disponibil. Există numeroase aspecte ce trebuie luate în calcul când vine vorba de marketing online, iar despre unele dintre ele vom discuta în cele ce urmează. 

Cum dezvolți o strategie de promovare pe Instagram?

Foarte multe persoane consideră că este suficient să-ți promovezi o afacere pe Instagram doar postând uneori sau frecvent detalii despre produsele și / sau serviciile oferite, dar acest lucru se dovedește de cele mai multe ori ineficient. În schimb, atunci când promovarea pe Instagram se face după o anumită strategie trasată inteligent în prealabil, rezultatele nu vor întârzia să apară. 

Adevărul e că o promovare pe insta, nu se face atât de ușor, mai ales când vrei rezultate optime pentru afacerea ta, vizualizări multiple, notorietate, accesări și comenzi. Lipsa unei comunități închegate, a interacțiunilor vaste și a elementelor care să genereze impact și să te ducă pe primele poziții în topul accesărilor când vine vorba de algoritmii Instagram, te pot descuraja. Iar asta se întâmplă pentru că, cel mai probabil, nu îți este clar ce înseamnă promovare pe instagram în adevăratul sens al cuvântului. 

Instagram este una dintre cele mai populare rețele de socializare ale momentului, iar numărul existent, sporit de branduri și creatori de conținut cu numeroase comunități de utilizatori, reprezintă o posibilă piedică în calea succesului. De cealaltă parte, ei pot reprezenta și o sursă de inspirație care îți aduc la cunoștință ce lucruri au succes și ce strategii să adopți în ceea ce privește o promovare pe Instagram bună. 

Cert este că pentru a te promova pe Instagram trebuie să fii activ, vizibil, constant, captivant și iubit (la propriu, la nivel de reacții, prin acele iconuri de inimi pe care clienții le oferă postărilor interesante). Poți face acest lucru doar dacă pleci de la început cu o strategie bună în care să-ți definești obiectivele și metodele de promovare. De exemplu, poți organiza concursuri, giveaways, parteneriate cu alte conturi și multe altele. 

Înainte de toate, recomandarea este să analizezi competitorii cu profil similar, să stabilești ce materiale au notorietate și de ce aspecte este interesat publicul, ca tu să poți veni cu ceva mai bun și mai atractiv. Ulterior, poți investi în Instagram Ads care face referire la modalitățile de promovare sau tipurile de reclamă pe care le poți folosi pentru a-ți evidenția brandul.

Mijloace și strategii de promovare pe Instagram

Concret, există în prezent numeroase idei de promovare pe instagram prin intermediul cărora ai putea avea succes. Însă, principalele mijloace de promovare pe Instagram pe care trebuie să le ai în vedere sunt reprezentate de cele video și foto, care transmit informații cât mai reale, credibile, respectiv reclama prezentată într-un mod subtil, interactiv, atractiv. Iată și câteva strategii foarte bune de promovare pe instagram:

Principalele mijloace de promovare prin Instagram

Campanii cu influenceri

Una dintre cele mai întâlnite modalități de promovare în social media este colaborarea și campaniile cu influenceri. Cu ajutorul lor poți derula o serie de campanii de testare, cu promovare de produse pe instagram și creșterea numărului de interacțiuni. Sigur, este perfect normal să ai teamă de recenzii negative, însă aceste campanii de instagram rămân o modalitate prin care îți poți descoperi minusurile pe care să le poți corecta. Întotdeauna feedbackul din partea clienților este prețios și îți poate valida sau oferi idei pentru îmbunătățire. 

Principala atracție o pot reprezenta conturile care au un feed de instagram activ din punct de vedere al conținutului postat, cu o frecvență ridicată și un conținut atractiv, actual, dar și cei care ies în evidență printr-un număr mare de urmăritori. Bineînțeles, acești influenceri te pot ajuta să-ți faci brandul mai vizibil, dar costurile unei astfel de campanii pot fi ridicate, mai ales când vorbim despre personalități publice. 

De asemenea, pentru a avea succes, nu trebuie să te limitezi la o singură persoană sau doar la câteva. La fel de bine poți avea în vedere colaborarea cu micro influenceri, la un cost mai mic și prin intermediul cărora te vei putea adresa mai multor comunități și categorii de public țintă. 

Aceste colaborări pot fi urmate de acțiuni de promovare a profilului de instagram al influencerilor cu care colaborezi, care la rândul lor îți pot analiza profilul și te pot promova mai departe, în cazul în care pagina corespunde cu aspirațiile lor.

Promovare feed și story

În ceea ce privește desfășurarea unei campanii, este recomandat să apelezi la toate resursele disponibile. Asta înseamnă că nu trebuie să te raportezi doar la feed, ci și la promovare pe story. Poți da share materialelor proprii pe care le postezi în feed, dar la fel de bine este să interacționezi cu alte conturi de instagram. 

Desigur, aceste modalități de promovare sunt ideale și în cazul colaborărilor cu influenceri, iar un plus îl poate reprezenta modalitatea de organizare. De exemplu, poți programa anumite postări la o oră ideală pentru a genera mai mult trafic și vizibilitate.

Reclame de tip Ads

Pentru o promovare de succes și posibilitatea de a analiza mai ușor impactul pe care îl au social media și potențialii colaboratori asupra brandului tău, ideal este să-ți creezi un cont de business sau să faci trecerea la acesta. Cu acest cont poți sponsoriza inclusiv reclame plătite directe, care să apară în feed-ul unor instagram accounts potențiali sau în story. 

Desigur, îți vor fi de folos și serviciile de optimizare SEO pentru a stabili tendințele, cuvintele cheie cele mai căutate și setările potrivite de administrare a reclamelor.Dezvoltarea unei strategii optime de Instagram Ads impune atenție la detalii, dar și timp, experiență, implicare. Pentru că poate fi extrem de ușor să te pierzi în detalii sau să ajungi să investești în campanii care nu-ți vor aduce rezultatele dorite, apelează la o agenție de promovare online, pentru a afla cum îți poți atinge obiectivele de creștere în social media, în cel mai scurt timp.

Singura condiție pusă de Reghecampf la divorț! Anamaria Prodan a izbucnit în râs: „Are așa, niște chestii! Și?!”
PARTENERI - GSP.RO
Singura condiție pusă de Reghecampf la divorț! Anamaria Prodan a izbucnit în râs: „Are așa, niște chestii! Și?!”
Aparatul electric banal care îţi poate da contorul de curent peste cap dacă îl laşi în priză. Are un consum enorm
Playtech.ro
Aparatul electric banal care îţi poate da contorul de curent peste cap dacă îl laşi în priză. Are un consum enorm
Ce restricţii vor avea, de luni, românii nevaccinaţi anti-Covid-19
Observatornews.ro
Ce restricţii vor avea, de luni, românii nevaccinaţi anti-Covid-19
Horoscop 22 octombrie 2021. Vărsătorii trebuie să intervină serios printr-o reevaluare în planurile lor de viitor
HOROSCOP
Horoscop 22 octombrie 2021. Vărsătorii trebuie să intervină serios printr-o reevaluare în planurile lor de viitor
Protest inedit la Roma. Fostele stewardese de la Alitalia s-au dezbrăcat în centrul capitalei în semn de protest
Știrileprotv.ro
Protest inedit la Roma. Fostele stewardese de la Alitalia s-au dezbrăcat în centrul capitalei în semn de protest
Calvar pentru o tânără. Ce a putut să păţească după 10 partide de amor într-un timp atât de scurt
Telekomsport
Calvar pentru o tânără. Ce a putut să păţească după 10 partide de amor într-un timp atât de scurt
Curățarea nu este același lucru cu dezinfectarea. Află care sunt diferențele
PUBLICITATE
Curățarea nu este același lucru cu dezinfectarea. Află care sunt diferențele