De Eduard Apostol,

Prin programul socios „Doar Dinamo București”, fanii au plătit 700.000 de lei oficialilor clubului pentru a achita restanțele salariale și pentru a obține licența pe sezonul viitor. Acum, chiar și-n play-out, pentru al treilea an la rând, suporterii vor să fie reprezentați, să aibă expunere, pentru a atrage bani.

La victoria cu 2-1 în fața FCSB în Derby de România, jucătorii „câinilor” au evoluat cu tricouri speciale, iar pe piept aveau sloganul, deja arhicunoscut, „Doar Dinamo București”, plus adresa de internet „www.programddb.ro”, ca să fie atrași noi socios care să finanțeze gruparea.

Sponsorul principal al echipei, casa de pariuri Unibet, a fost de acord cu „înlocuirea” la acel meci special. Acum, în perspectiva primei etape din play-out, cu Academica Clinceni, dinamoviștii, la solicitarea ultrașilor, vor juca din nou în aceleași tricouri. Cele de la Derby vor fi supuse unor licitații în rândul suporterilor, iar banii vor susține programul socios să meargă mai departe.

După eșecul de la Mediaș, 0-1 cu Gaz Metan, Deian Sorescu a ieșit public ca să-și pună cenușă în cap.

Nu am ce să le spun, decât să le cerem scuze şi îi rugăm să fie alături de noi.

Deian Sorescu:

Roș-albii au terminat rușinos sezonul regulat: o victorie, două remize și 10 eșecuri pe terenuri adverse, cea mai slabă formație din Liga 1 la acest capitol!

Citeşte şi:

Liga 1, etapa a 25-a. Derby de România: Dinamo învinge FCSB. Play-off atins de FC Botoșani

Ordonanța militară 6 la MAI, reacția dură a lui CTP: „De ce acum?”
GSP.RO

Ordonanța militară 6 la MAI, reacția dură a lui CTP: „De ce acum?”

Horoscop 31 martie 2020. Vărsătorii devin o sursă reală de stres
HOROSCOP

Horoscop 31 martie 2020. Vărsătorii devin o sursă reală de stres