Aproape 200 de persoane afectate de pandemia de coronavirus au sunat în doar trei zile la call center-ul pus la dispoziție de autorități pentru a primi consiliere psihologică, a transmis vineri Ministerul Sănătății, citat de News.ro.
„Tocmai am vorbit cu o doamnă pensionară. Era speriată de pandemie și avea un nivel crescut de anxietate. La final, se simțea mai bine și mi-a mulțumit”, spune un voluntar de la linia de sprijin psihologic, citat de Ministerul Sănătății, într-o postare pe Facebook.
Sănătatea mintală este la fel de importantă ca sănătatea fizică! "Tocmai am vorbit cu o doamnă pensionară, era speriată...
Publicată de Ministerul Sănătăţii - România pe Vineri, 9 aprilie 2021
Instituția a subliniat că sănătatea mintală este la fel de importantă precum cea fizică, menționând că aproape 200 de persoane au sunat până acum la linia de suport, pentru a cere ajutor psihologic.
„Fie că se simțeau triști, aveau nevoie de un sfat sau treceau printr-un episod de anxietate, psihoterapeuții au fost alături de ei și le-au oferit ajutor”, se mai arată în postarea ministerului.
Cei care vor să primească ajutor la call center de luni până sâmbătă, între orele 12.00 și 20.00 la numărul de telefon cu tarif normal 021.9081.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro