Mai mult, conducerea hipermarketului din Franța a fost nevoită să mobilizeze un agent de securitate.

Contul de TikTok, cu 100.000 de abonați, suspendat din cauza exploziei conturilor false

Acesta este un fenomen viral cu care Carrefour Laval (Mayenne), situat în cartierul Grenoux, nu e obișnuit.

Din februarie 2025, un grup de tineri casieri, ajutați de community managerul lor, postează videoclipuri scurte pe rețelele sociale. Aceste videoclipuri au devenit virale de la începutul lunii decembrie, unele postări depășind șapte milioane de vizualizări.

Contul lor de TikTok, cu 100.000 de abonați, a fost suspendat din cauza exploziei conturilor false.

Chiar și membri ai departamentului de comunicare al Carrefour France au venit la centrul comercial din Laval pentru a-i felicita pe tineri.

@carrefourfrance Quand Carrefour rencontre @Carrefour Laval 🤩 #carrefour #laval #pourtoi #viral #fyp ♬ original sound – ٢٣

Leonie, care lucrează numai în weekend, devenită populară

Printre acești casieri influenceri, îmbrăcați cu jachete polar albastru inscripționat cu logo-ul mărcii, o tânără s-a remarcat în mod special. Numele ei este Léonie. Studentă la Laval, ea lucrează la Carrefour vinerea, sâmbăta și duminica. În interiorul hipermarketului, mai multe persoane s-au adunat în apropierea tinerei.

„Este vorba despre un grup tânăr, care, la ieșirea de la școală, a venit direct la hipermarket. Nu eram pregătiți. Am decis să desemnăm un agent de securitate pentru a o proteja pe tânără”, explică Angélique Durchon, directoarea magazinului.

„Având în vedere entuziasmul creat și pentru propria sa protecție”, Léonie a refuzat să comenteze cele întâmplate.

Pe raioanele hipermarketului, toată lumea a auzit de acest fenomen, fie prin intermediul rețelelor sociale, al presei scrise sau al televiziunii.

„Este extraordinar, pune orașul Laval pe hartă”, se bucură Monique, locuitoare din Changé, în Mayenne. În schimb, alții sunt îngrijorați pentru tânără. „Totul s-a întâmplat foarte repede pentru ea. Sunt create conturi false. Se încearcă furtul de identitate”, spune o colegă de clasă.

Fenomenul afectează și întregul centru comercial. Clara, vânzătoare la magazinul Normal, vede „grupuri de băieți tineri care se adună și îi strigă numele”. „Este periculos pentru ea”, spune femeia.

„Evident, este toxic, acesta este reversul medaliei”, recunoaște Angélique Durchon, directoarea Carrefour Laval, la ICI Mayenne. Tinerii speră să continue realizarea videoclipurilor.

„La început, era pur și simplu divertisment și așa trebuie să rămână. Creează o atmosferă foarte bună în echipă”, dă asigurări Ilham Chairi Roussel, community managerul unității Carrefour din Laval.

Ea urmărește tendințele de pe rețelele sociale și propune idei de videoclipuri și scenete tinerilor influenceri.

Casieriță de la Carrefour, filmată pe ascuns

Printre acești influenceri aflați la început de drum se numără și Agathe, care lucrează la Carrefour pentru a-și finanța parțial studiile la EFAP din Rennes.

Tânăra de 19 ani spune că a aplicat pentru un loc de muncă la Carrefour „după ce a văzut videoclipurile de pe rețelele sociale”, dar nu se aștepta „la un asemenea val de popularitate națională”.

„Este un șoc, toată lumea îmi vorbește despre asta”, spune studenta, care se bucură de acest fenomen, dar deplânge totodată „partea negativă a rețelelor sociale”.

Ea povestește că a fost victima „insultelor” în comentarii și a „filmărilor făcute pe ascuns printre rafturile magazinului”.

Împreună cu colegii ei, tânăra intenționează să creeze un cont BeReal, pentru ca utilizatorii să nu-i mai filmeze și să înțeleagă ce se află în culisele acestor postări, potrivit publicației locale Le Figaro.

Aceasta este o aplicație de partajare instantanee a fotografiilor, pentru a-și controla mai bine imaginea și a arăta momente din viața lor de zi cu zi.

Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI
Comentează
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.