Dintr-un eşantion de peste 1.000 de tineri, având vârsta cuprinsă între 14 şi 24 de ani, cei mai mulţi dintre ei, reprezentând 46% din respondenţi sunt indecişi şi nu ştiu dacă vor cumpăra ceva.
Ceea ce cunosc ei cu siguranţă este că vor vizita site-urile pentru a evalua ofertele. 24% dintre respondeţi declară că nu intenţionează să cumpere de „Vinerea Neagră” din acest an, iar 19% declară că o vor face, iar 11% nu ştiu ce reprezintă conceptul „Black Friday / Vinerea Neagră”.
Mâine, 22 noiembrie, retailerii vor da startul cumpărăturilor de „Black Friday / Vinerea Neagră”, acolo unde anumite oferte pot fi reduse până la 80-90%, printre ele numarându-se tablete, telefoane inteligente, haine, rechizite sau electrocasnice.
Citeşte şi: Sfaturi pentru cumpărătorii de Black Friday
Black Friday 2013. Reduceri de 75% la cele mai importante CONCERTE ale sfârşitului de an