1. Mulţi dintre angajaţi sustrăgeau combustibil direct în bidoane, din rezervor. Când ajungeau la capăt de linie sau într-un loc ferit, îşi umpleau recipientele cu benzină sau motorină şi le puneau direct în maşina personală.

2. O altă metodă de furt presupunea falsificarea actelor. Autobuzele care nu făceau curse sau care erau stricate erau declarate ca fiind pe traseu şi primeau combustibil, pe care angajaţii îl împărţeau între ei.

3. Dacă rezervorul autobuzului avea sigiliu, angajaţii recurgeau la o altă variantă e a fura: scoteau conducta de alimentare şi o „conectau” la bidoanele lor. De multe ori, furtul îi păgubea tot pe cetăţenii de rând, deoarece aerul condiţionat nu era pornit, pentru a nu se observa furtul.

Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI

Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Comentează
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.