„Probabil că n-o să fiu niciodată împăcat cu mine însumi, liniştit sau fericit (…) sunt conştient că un artist nu există decât atâta vreme cât aduce permanent ceva nou. Pot să fac o paralelă ridicolă, dar reală. Botezatu e un personaj de tabloid care se zbate ca peştele pe uscat să apară în fiecare zi, măcar într-un ziar, dacă nu într-o revistă sau la televizor. De ce? Pentru că ştie regula asta de marketing: dacă dispare câteva luni, nu mai există. Şi poate că e de admirat aici ambiţia omului. Şi-a propus să urce sus de tot şi a reuşit. „Sus de tot” e aici un reper valabil doar pe scara lui de valori, nu şi pe a mea. Un actor are aceeaşi problemă, păstrând proporţiile. Să presupunem că faci un film şi lumea te laudă. Şi peste o săptămână apare alt film, mai bun, mai atractiv. Trebuie să apari urgent cu ceva nou, altfel te învecheşti”.
Era sa facă reclamă la hârtie igienică, crezând că sunt şerveţele
Florin Piersic jr spune că nu ar refuza să apărea în campanii publicitare şi merge la castinguri dacă este chmat şi „merită osteneala”. Actorul şi-a adus aminte şi de o întâmplare hazlie, care se putea finaliza cu o reclamă la hârtie igienică: „Acum câţiva ani, am luat un casting la o reclamă pentru şerveţele. Reclama era chiar haioasă, avea poantă, nu era deloc rea. Dar când am ajuns la locul filmării, mi-am dat seama că şerveţelele alea erau, de fapt, suluri de hârtie igienică. Noroc că nu semnasem nimic. Există situaţii în care imbecilitatea nu e evidentă, ea riscă să apară mai târziu, când tu deja ai filmat reclama şi nu mai poţi îndrepta nimic”