De Mihai Niculescu,

Șase posturi TV au avut reclame electorale, emisiuni dedicate contracost și mitinguri transmise în direct, plătite de partide: B1 TV, Realitatea TV, Antena 3, România TV, Digi 24 și Național TV, arată paginademedia.ro.

Tarifele pe spot sau pe minutul de prezență au fost fixe și au fost declarate de posturile TV la CNA înaintea campaniilor electorale (au variat de la 500 de euro pe spot, în cazul Realitatea TV, la 2.000-3.000 de euro pe minut, în cazurile Antena 3 și România TV și chiar la 7.500 de euro pentru 10 minute la Digi 24).

PSD, cele mai mari cheltuieli pe TV

PSD (cu un scor de 22,5% în alegeri) și PNL (27%) au cheltuit cel mai mult pe posturile TV. Aproape două milioane de euro a cheltuit PSD în campanie, potrivit calculelor paginademedia.ro.

PNL a plătit în jur de 1,1 milioane de euro.

Cel mai puțin a cheltuit pe TV Alianța USR Plus 2020 (22,3% la alegeri): în jur de 130.000 de euro, de peste 15 ori mai puțin decât PSD.

Candidații USR-Plus au avut undeva la 30 de spoturi difuzate (aproape toate pe Realitatea TV), față de aproape 750 de reclame date de PSD pe televiziune.

Ce posturi TV au primit bani de la partide și cât

Partidul Social Democrat a cheltuit pe toate posturile din campanie.

O directoare cu diplomă falsă de ASE lucrează de peste 10 ani la spitalele Primăriei Capitalei!
Recomandări

O directoare cu diplomă falsă de ASE lucrează de peste 10 ani la spitalele Primăriei Capitalei!

Cea mai mare parte a banilor PSD s-a dus la Antena 3 (peste jumătate de milion de euro) și la România TV (peste 700.000 de euro). Către B1 TV s-au dus 220.000 de euro, iar la Digi 24, aproape 200.000. Realitatea TV a primit publicitate electorală de aproape 140.000 de euro.

Național TV a primit de la PSD 82.000 de euro.

Partidul Național Liberal a „dirijat” bani către aproape toate posturile. Doar la Antena 3 nu a avut deloc publicitate electorală. A avut, în schimb, pe România TV (spre 600.000 de euro), dar și la B1 TV (220.000), Digi 24 (200.000), Realitatea TV și Național TV.

ALDE a direcționat cele mai mari sume către România TV (140.000 de euro) și ceva mai puțin pe Antena 3 (în jur de 50.000) și Digi 24 (40.000).

PMP a dat cel mai mult la România TV (aproape 180.000). LA B1 TV și Realitatea s-au dus în jur de 70.000 de euro, iar la Digi 24 – 40.000 de euro.

Citește articolul integral pe Pagina de Media.

VIDEO Giovanni Becali și cafelele de 100 lei » „Recent s-a întâmplat. A îmbătrânit, dar tot stilul ăla bagabonțesc îl are”
GSP.RO

VIDEO Giovanni Becali și cafelele de 100 lei » „Recent s-a întâmplat. A îmbătrânit, dar tot stilul ăla bagabonțesc îl are”

Horoscop 13 noiembrie 2019. Risc de neînțelegeri pentru Tauri
HOROSCOP

Horoscop 13 noiembrie 2019. Risc de neînțelegeri pentru Tauri