Mergi direct la conținut »
Ce s-a întâmplat de Black Friday 2017 într-un magazin online. S-au vândut 10 televizoare pe secundă și în două minute s-au comandat zeci de mii de produse
Știri România Libertatea > Ştiri > Știri România > Ce s-a întâmplat de Black Friday 2017 într-un magazin online. S-au vândut 10 televizoare pe secundă și în două minute s-au comandat zeci de mii de produse

Ce s-a întâmplat de Black Friday 2017 într-un magazin online. S-au vândut 10 televizoare pe secundă și în două minute s-au comandat zeci de mii de produse

La nici două minute de la startul Black Friday 2017, magazinul eMag vânduse deja 1.000 de televizoare și câteva zeci de mii de telefoane, calculatoare şi alte electrocasnice, ceea ce i-a făcut pe reprezentanții retailer-ului să spună că acesta este cel mai bun an din istoria sărbătorii chilipirurilor, care aduce sute de milioane în buzunarele comercianţilor. 

De Radu Țuțulan,

Cu puţin înainte de ora 07:00, la eMag, cel mai important magazin online din România, s-a dat startul Black Friday. Acest eveniment, tradus în română „Vinerea Neagră”, înseamnă reduceri uriaşe la toate tipurile de produse şi servicii, de la cărţi şi mobilier, până la produse electronice, bilete de avion sau vacanţe all-inclusive.

Dar, cele mai râvnite produse au fost televizoarele, calculatoarele şi platformele de jocuri. Astfel, 1.000 de televizoare cu diagonala de 80 cm, care se comercializau la 400 de lei, s-au vândut într-un minut şi 47 de secunde, toate. Iar 500 de console Xbox s-au dat în 53 de secunde.

„Am dat drumul de 20 de minute si deja avem comenzi în valoare de peste 27 de milioane de lei. Avem, în total, disponibile peste 2 milioane de produse si servicii, a caror valoare depășește 40 de milioane de euro. Televizoarele, telefoanele mobile si laptopurile ne așteptam să atraga foarte mult atenția clienților noștri, dar si produsele electrocasnice, fashion, vacanțele, biletele la evenimente, aur, practic, surprize pentru clienții noștri”, a spus Alexandru Niculescu, director Operațuni eMag, la scurt timp după debutul Black Friday.

După aproape 10 ore de vânzări nebune, în contul eMag intraseră peste 270 de milioane de lei. La ora 17:00, magazinul online vânduse deja mai bine de 800.000 de produse şi servicii.

Ce se întâmplă dacă Viorica Dăncilă vine la dezbaterea lui Iohannis de la BCU. Reacția lui Rareș Bogdan
Recomandări

Ce se întâmplă dacă Viorica Dăncilă vine la dezbaterea lui Iohannis de la BCU. Reacția lui Rareș Bogdan

„Înregistrăm cel mai de succes Black Friday din istorie. Peste 2,7 milioane de vizite înregistrate după primele 3 ore, peste 70% din trafic a venit de pe dispozitivele mobile și 65% dintre comenzi au venit de pe aceleași dispozitive mobile. În momentul de față sunt angajați în evenimentul Black Friday 1.700 de oameni în operațiuni, 700 de programatori IT și 500 de oameni în departamentele comerciale, de marketing și de suport”, a spus Florin Filote, director Marketplace eMag.

Pentru a nu mai întâmpina problemele din trecut, când procesul de ambalare şi de transport al coletelor cu produsele comercializate dura foarte mult, eMag a investit aproximativ 10 milioane de euro într-un centru logistic nou, unde mare parte din operaţiunile de sortare și ambalare se fac pe bandă rulantă. La propriu!

„În acest loc avem tot stocul eMag depozitat, într-un mod foarte eficient. Se numește platforma. Produsele sunt așezate astfel încât să fie unele lângă altele și să fie la îndemâna angajaților. Iar în momentul în care sosește comanda, o persoana ia de pe raft produsul, îl pune în coș, coșul este pus pe o bandă transportoare și ajunge la casele de ambalare, unde avem câteva zeci de persoane care ambalează coletele. Apoi, acestea sunt încărcate în tiruri şi expediate spre toate zonele ţării”, a explicat Alexandru Niculescu, director Operațiuni eMag.

Profilerul Poliţiei Române despre cazul băieţului de 11 ani, violat şi găsit mort, în 2004, pe câmpul de lângă Ciolpani
Recomandări

Profilerul Poliţiei Române despre cazul băieţului de 11 ani, violat şi găsit mort, în 2004, pe câmpul de lângă Ciolpani

Acest depozit uriaş, aflat la ieşirea din Bucureşti spre Piteşti, pe autostrada A1, este împărţit în mai multe zone. În primul rând, este zona de stocare a produselor, împărţită pe patru etaje, iar rafturile metalice sunt pline ochi cu electronice, cărţi, jucării, haine şi, practic, toate produsele aflate la vânzare pe site-ul eMag. Apoi, este zona „seifului”, unde sunt depozitate produsele foarte scumpe şi unde nu au acces decât o parte dintre angajaţi. Cea de-a treia zona este banda de sortare, care preia cutiile cu produse şi le aduce în cea de-a patra zonă, la ambalare.

Cad capete după cazul ursului lăsat în agonie şi apoi împuşcat. Reacția Ministerului de Interne
Recomandări

Cad capete după cazul ursului lăsat în agonie şi apoi împuşcat. Reacția Ministerului de Interne

Zeci de mâini dibace se mişcă în ritm alert pentru a împacheta cât mai repede produsele, a pune eticheta cu destinatarul şi adresa acestuia şi a le trimite mai departe, spre zona de încărcare. Tot cu ajutorul benzilor transportoare, coletele sunt aduse până la tirurile şi autoutilitarele curierilor ce aşteaptă la staţiile de încărcare. Practic, întreaga operaţiune nu ar trebui să dureze mai mult de 15-20 de minute pentru fiecare colet în parte.

„Avem capacitatea de a procesa aproximativ 10.000 de colete pe oră. Încercăm să menţinem un ritm cât mai alert, astfel încât clienţii să primească produsele comandate în cel mai scurt timp. Deja, astăzi, au plecat primele livrări, iar câteva mii de clienţi vor primi mâine bunurile comandate”, a mai spus Alexandru Niculescu.


Citește și:

Black Friday 2017 la eMag: 50.000 de televizoare, 60.000 de telefoane și plata în 60 de rate fără dobândă. Compania are la promoție și bilete de avion, autoturisme, aur și abonamente la Digi Mobil

Telefoane ieftine de Black Friday 2017

Cele mai bune cinci televizoare LED la reducere de Black Friday 2017

Frigidere clasa A, la vânzare de Black Friday 2017

Bijuterii la reducere de Black Friday 2017

Close
Închide
  Close