În săptămâna care a precedat Paștele Catolic, au fost zeci de controale în întreaga Italie, cu o atenție deosebită asupra verificării respectării legislației care reglementează transportul animalelor vii.
Luni după-amiază, 25 martie, în zona de odihnă din dreptul orașului Gonars, de-a lungul autostrăzii A4, artera prin care trece majoritatea transporturilor care vin din Europa de Est, a fost verificat un camion articulat românesc folosit pentru transportul animalelor, în special miei.
Au fost constatate diverse abateri, printre care nefuncționarea sistemului de udare și ventilație, lipsa documentației de adecvare a șoferului/deținătorul de animale și jurnalul de bord în care trebuie raportate toate informațiile despre călătorie .
Au fost constatate patru abateri administrative și pentru ele șoferul a trebuit să plătească imediat o amendă de 6.500 de euro. În plus, călătoria a fost întreruptă prin descărcarea animalelor într-o zonă de odihnă adecvată.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
GeorgeMihai97 • 31.03.2024, 22:50
Nu trebuia să treacă de vama dacă nu era în regulă, Romania face parte din Europa deci legile ar trebui să fie la fel în toată Europa, trebuia oprit la vamă și întors înapoi nu să îl lase să treacă și să îi dea alții amendă, măcar de îi dădea la vamă se duceau banii la statul nostru
Gabriel22 • 31.03.2024, 17:00
Nu știu ce treaba are șoferul cu natura mărfii. Eu sunt angajat ca sofer la o firma de transport sa conduc un autocamion. Cum sa refuz eu sa transport marfa? Ma da afara în secunda unu. Ce autorități, care legi? Fie are tara amendeaza și aberează după bunu plac, când vine vorba de estici,ai ales romani. Ați văzut în ce condiții sunt transportate animalele în Austria și Italia? 2 zile pe drum fără apa. La ei e permis la noi nu. Șoferul e de vina, nu? 🤬🤬🤬🤬🤬
smarttoys • 08.10.2024, 10:55
Gabriel22 • 31.03.2024, 17:00
Nu știu ce treaba are șoferul cu natura mărfii. Eu sunt angajat ca sofer la o firma de transport sa conduc un autocamion. Cum sa refuz eu sa transport marfa? Ma da afara în secunda unu. Ce autorități, care legi? Fie are tara amendeaza și aberează după bunu plac, când vine vorba de estici,ai ales romani. Ați văzut în ce condiții sunt transportate animalele în Austria și Italia? 2 zile pe drum fără apa. La ei e permis la noi nu. Șoferul e de vina, nu? 🤬🤬🤬🤬🤬
Soferul este raspunzatot de transport pana la destinatie. Sunt reguli si legislatie de respectat. Sa se termina cu prostiile si cu smiocaiala si cu prostiile.
smarttoys • 08.10.2024, 10:51
Gabriel22 • 31.03.2024, 17:00
Nu știu ce treaba are șoferul cu natura mărfii. Eu sunt angajat ca sofer la o firma de transport sa conduc un autocamion. Cum sa refuz eu sa transport marfa? Ma da afara în secunda unu. Ce autorități, care legi? Fie are tara amendeaza și aberează după bunu plac, când vine vorba de estici,ai ales romani. Ați văzut în ce condiții sunt transportate animalele în Austria și Italia? 2 zile pe drum fără apa. La ei e permis la noi nu. Șoferul e de vina, nu? 🤬🤬🤬🤬🤬
@Gabriel22 - Da, este vinovat soferul pentru nereguli. Ce a invatat la scoala de atestare trasport? Credea ca face bani multi cu o investiutica mica de capital si cu un asamblu sh cumparat cine stie de unde. Pun pariu ca semiremorca e vai de ea, rabla. Bne ia facut ca l-a amendat si a dispus imbolozare autotrenului. Legislatia si regulamentele trebuiesc respectate. Soferul este raspunzator de transport pana la destinatie.
dabaca2020 • 31.03.2024, 15:48
Daca ,la noi ar fi fost un abator conform cerintelor ,poate era mai simplu sa transporti carnea congelata ,decat animalele vii ,care sigur mai scad in greutate in timpul transportului !!Dar ,mieii se transporta in Italia ,iar noi mancam carne de pui vopsita cu galben !! Halal tara , ministru al agriculturii etc,